  • 11. Data: 2010-04-08 19:44:53
    Temat: Re: dziś w warszawie na maczka
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-08 21:37, zenzen pisze:

    > zapuzno,

    Nie ma takiego slowa w jezyku polskim

    to był ten:

    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny_wypadek__Motocykl_przewrocil.html

    Wow. Warszawa lezy w Wielkopolsce ? Na geografie tez nie chodzilas.
    Pewnie wypadala zaraz po j. polskim. Albo przed.

    > i juz nikomu nic nie zrobi

    bedzie straszyl po nocach.

    > Marzena

    Dzordz.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-04-08 20:01:49
    Od: gildor <m...@g...com>

    wiadomościnews:hpl3gv$ttt$2@news.onet.pl...

    > Demolujący (czytaj "niepanujący nad sobą") debil jest niebezpieczny dla
    > wszystkich !!!

    tyś się chyba wczoraj urodził. urywanie lusterek to wszak niemal
    trendy jest wśród podkolumnowej gawiedzi. chopie.

    - gildor

  • 13. Data: 2010-04-08 20:09:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 8 Kwi, 21:34, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > BTW. Slabe te lusterka skoro odpadaja od uderzenia rekawica. Albo
    > rekawica byla metalowa. Wtedy szacun dla bikera ktory w takich sie porusza.

    Bo to był rycerz, rycerz na stalowym rumaku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-04-08 20:35:54
    Od: "zenzen" <z...@w...pl>

    > Wow. Warszawa lezy w Wielkopolsce ? Na geografie tez nie chodzilas.

    ja tą trasem robie 2 2,5 i to zgdnie z przepisami to i on zrobil

    jk

  • 15. Data: 2010-04-08 20:47:14
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    zenzen pisze:

    > ja tą trasem robie 2 2,5 i to zgdnie z przepisami to i on zrobil

    Z jakimi przepisami?

    http://mapa.targeo.pl/1_warszawa,maczka,2_2071339,#t
    argeo-top

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 16. Data: 2010-04-08 21:16:56
    Temat: Re: dzi? w warszawie na maczka
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 08.04.2010 JK <p...@p...onet.pl> napisał/a:

    Zwykle olewam ale teraz się uśmiałem, więc:

    > Chyba kolego nie umiesz czytaae lub celowo nie chcesz umieae.
    > Autor ewidentnie mia? na my?li nie wszystkich debili tylko debili
    > DEMOLUJ?CYCH komu? sprzety.

    Wiesz, fachowa literatura zna przypadki interpretacji, nadinterpretacji,
    i zupełnego ochójenia.

    > I popieram go w ca?o?ci.

    ech.

    > Gdybym jecha? za nim na swoich 2oo to z pewno?ci? pomóg?bym ustaliae mu te
    > niewidoczne blachy.

    Za dużo spidermana, batmana, czy czegośtampodobnego.

    > Tacy klienci nie zas?uguj? na nazywanie sie motocyklistami.

    Jesteś moim Idolem, napisz koniecznie kto może, i dlaczego.
    Oczywiście z góry akceptuję opcję że będziesz wskazywał palcem.

    > Tak samo jak na jak?kolwiek solidarno?ae.

    Wypass, na drzwiach ponieśli go, razem, razem, kodowanie se ustaw.

    > To przez nich w?a?nie na skrzy?owaniach zaje?d?aj? nam droge.

    Tak, oczywiście, i przez plamy na słońcu, i że żona, szef, koledzy i
    bardzo ważny telefon. Jeszcze pincet innych ważniejszych od uwagi na
    drodze.

    > Pozdrawiam - JK.

    Dobranoc.

    PS: Poniekąd przy okazji. Pozdrawiam Pana w czarnym CLS, dziś o ~13:20,
    na Bitwy Warszawskiej. Ja rozumiem: telefon, nawigacja, pokrętełko,
    mogą na tyle zająć, że to co na zewnątrz wydaje się nieważne. Ale żeby
    lizać tapicerkę. W dodatku czarną a nie "w budyniu". Pozostaję pod
    wrażeniem do teraz. Tak wiem że nie przeczyta.

    PS2: Czy może ktoś polecić kamerę na kask? Taką żeby dało się z nią
    normalnie jechać. Tak po mieście, dwieściepomieście ;-)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 17. Data: 2010-04-08 21:44:43
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-04-08 18:42:50 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > a gdzie w okolicy Maczka jest rondo? strasznie długi kawałek
    > musieliście się ścinać słownie, bo w tych okolicach rondo to chyba na
    > TT z Broniewskiego jest najbliższe. ale to regulują światła raczej.

    Na skrzyżowaniu Maczka z TT (jeśli to można nazwać skrzyżowaniem) jest
    coś w rodzaju ronda ze światłami.

    de Fresz

  • 18. Data: 2010-04-08 21:56:22
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Mogles se urwac prawe, bys mial wtedy symetrycznie. I zona by nie poznala.

    Ciekawe czy jak jakiś kierowca TIR-a lekko i "niechcący" zaczepi o twój
    sprzęt w czasie jazdy to też będziesz taki "dowcipny"...
    Nie no... wtedy to będzie krzyk, że puszkarze gnębią charlejofcuf.
    Nie będe ci życzył takich przypadków bo nawet stworzenia o twoim rozumku
    Wszechmogący stworzył w jakimś sobie znanym celu....
    Podobnie jak żaby i ślimaki.

    Wątpię żeby ten wątek to była prowokacja, ale nawet jeśli jest, to nie
    zmienia faktu, że takie przypadki się zdarzają, co miałem okazję widzieć na
    własne oczy.

  • 19. Data: 2010-04-09 05:15:48
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-08 23:56, Mustafa pisze:

    > Ciekawe czy jak jakiś kierowca TIR-a lekko i "niechcący" zaczepi o twój
    > sprzęt w czasie jazdy to też będziesz taki "dowcipny"...

    Napisze na internetowe forum milosnikow ciezarowek ze od dzisiaj
    nienawidze TIRow bo mi jeden motocykl uszkodzil.

    > Nie no... wtedy to będzie krzyk, że puszkarze gnębią charlejofcuf.

    TIR to nie puszka. Tak gwoli scislosci.

    > Nie będe ci życzył takich przypadków bo nawet stworzenia o twoim rozumku
    > Wszechmogący stworzył w jakimś sobie znanym celu....
    > Podobnie jak żaby i ślimaki.

    A tego to, jak zwykle u Ciebie, nie warto nawet komentowac. Idz sobie na
    grilla. Tylko zeby Ci motocyklisci nie halasowali bo sie kaszanka przypali.

    > Wątpię żeby ten wątek to była prowokacja, ale nawet jeśli jest, to nie
    > zmienia faktu, że takie przypadki się zdarzają, co miałem okazję widzieć
    > na własne oczy.

    WOW.

  • 20. Data: 2010-04-09 05:39:06
    Od: n...@s...com

    On Thu, 8 Apr 2010 16:36:45 +0000 (UTC), " warsiawiak"
    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    >Można się spierać,
    siur

    > wyzywać

    Skoro mozna byc burakiem i sie wyzywac to mozna rowniez ujebac luserko
    lub puknac motór.

    > Sorry chłopaki ... jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
    >kierowca mniej :(

    Ciesz sie ze wiekszosc motocyklistow nie mysli podobnie bo samochody
    by plonely co chwile ;)

    pozdr
    newrom
    --