  • Data: 2011-07-16 14:54:37
    Temat: Re: dysk twardy
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba nie rozumiesz, czym jest niskopoziomowe formatowanie dysku
    > twardego...

    Rozumiem i masz rację, że niskopoziomowe nie ma sensu.
    Ma sens jednak takie klasyczne pełne formatowanie sektor po sektorze. Tak mi
    się napisało, bo obecnie przez formatowanie niskopoziomowe czasem rozumie
    się pełne formatowanie (np. aparaty cyfrowe mają taką opcję, ale
    zdecydowanie nie robią prawdziwego low level format).

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze