  • Data: 2011-06-11 21:54:22
    Temat: Re: dysk przenośny 2,5" USB 3.0
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-06-11 18:07, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Rafał Łukawski" isnvjh$jci$...@n...onet.pl

    > WD potrafił do USB 2.0 dać dysk na 7200 rpm -- bo ten dysk miał
    > jakąś ochronę antywstrząsową.

    Wsadzić można, wydaje mi się jednak, że ma to znaczenie głównie
    marketingowe. WD w swoich dyskach 2.5" daje mozliwosc zmniejszenia
    poboru pradu przy starcie (zworka), tym samym lepiej pracuja one jako
    dyski na interfejsie USB2.0 (mniej problemów z zasilaniem przy starcie)

    > Tak. Ale po co komu USB 3 w dysku, skoro komputerów z USB 3 jak na
    > lekarstwo? :)

    Oj to już nie taka nowość, komputer można rozbudować za parę zł,
    notebooka trudniej, aczkolwiek jeżeli jeszcze nie przestali to już
    wkrótce przestaną produkować sprzęt z USB2.0. Po prostu nie ma to
    uzasadnienia, USB3.0 praktycznie nie zwiększa kosztów.

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/