  • 11. Data: 2010-07-25 20:37:30
    Temat: Re: dysk WD 1TB - opinia
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    <a...@p...pl> wrote in message
    news:irve46l3kk7bieb0g7767spf9voc354836@4ax.com...
    > pojemny
    > cichy
    > aby zuzywal niezbyt duzo energii (aby mial jakis soft, ktorym mozna
    > byloby ustawiac jego zachowanie.......)

    samsung HD103UJ z firmware 17 lub nowszym, jezeli starsze to uaktualnic
    http://support.us.dell.com/support/downloads/downloa
    d.aspx?c=us&l=en&s=gen&releaseid=R220314&fileid=3137
    02

    mam piec osobiscie i sporo wiecej pod opieka, moge polecic

  • 12. Data: 2010-07-26 03:46:01
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sun, 25 Jul 2010 21:37:30 +0100, m4rkiz wrote:
    > samsung HD103UJ

    Samsung F3 HD103SJ powinien byc bardziej niezawodny (dwutalerzowy). Uzywam
    od trzech tygodni. Cichszy od Seagate ST3250624A (250GB, 16MB cache,
    ATA133).
    http://dyski.cdrinfo.pl/dyski/1016-Samsung-HD103SJ-S
    pinpoint-F3-1000-32-SATA-II
    http://dyski.cdrinfo.pl/dyski/656-HD103UJ
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 13. Data: 2010-07-26 19:04:28
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message

    > Samsung F3 HD103SJ powinien byc bardziej niezawodny (dwutalerzowy). Uzywam
    > od trzech tygodni. Cichszy od Seagate ST3250624A (250GB, 16MB cache,
    > ATA133).

    mam jeden, ale jakos mi nie pasuje, jest deczko szybszy, ale mimo
    idealnego raportu smart zdarzaja mu sie jakies dziwne przyciecia
    (nie zarzadzanie energia, inne dyski dzialaja ok, zmiana portu sata
    nie pomogla)
    moze to jednostkowy przypadek, ale...