  • 11. Data: 2010-07-22 11:42:20
    Temat: Re: dysk USB Opticum - co to jest ?
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > wyciac reklamy?

    sadze, ze jest cos w necie, dla TS bez konwertowania

    ja uzywam do tego Dreama, ma te mozliwosci w oprogramowaniu
    odbiornika

  • 12. Data: 2010-07-22 11:57:30
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Wed, 21 Jul 2010, sat_diver wrote:

    | Nagrania zgrywam do PC - format .ts, a później obróbka: Xproject(podział
    | ścieżek), DVDAuthorGUI (uzyskanie gotowego materiału zgodnego z DVD),
    | DVDshrink32 (edycja, przycinanie, reklamy i wypalanie na DVD) oraz w razie
    | potrzeb na DiVX/XViD - AutoGK,

    Czyli w pelni profesjonalnie.
    Szacunek.

    Ale komu sie dzisiaj chce tak robic ???
    Przyznaj, kiedy tak robiles ostatnio (bez zlosliwosci, z ciekawosci)?

    Bo zwykle to sie nagrywa, pozniej oglada, FFWD reklamy
    i Delete na koncu.

    Chyba tez DVD powoli wychodzi z obiegu?

    Pzdr.J.P.

  • 13. Data: 2010-07-22 12:18:23
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-07-22 13:57, Jerzy Pastusiak donosi, że:
    > Czyli w pelni profesjonalnie.
    > Szacunek.
    > Ale komu sie dzisiaj chce tak robic ???
    > Przyznaj, kiedy tak robiles ostatnio (bez zlosliwosci, z ciekawosci)?
    Wczoraj - trzy filmy nagrane w ostatnim tygodniu dla syna - nie popieram
    piractwa, a i starannie selekcjonuję oglądane przez niego pozycje.
    > Chyba tez DVD powoli wychodzi z obiegu?
    Zgadza się, większość rejestracji i tak "magazynuję" na dysku
    WD MyBook w salonie: głównie zgrywam sobie pozycje dawniej
    posiadane na VHS np. klasyczne seriale, etc.
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2010-07-23 07:07:51
    Od: a...@p...pl

    Dzieki za dyskusje, czyli jednym slowem tuner moze byc.

    Generalnie jako "wycinarka reklam", ale czasami chcialbym cos zachowac
    na plytce, wiec stad moje pytanie o transfer do PC.

    ThinkXtra

  • 15. Data: 2010-07-25 20:08:43
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    witam,
    widze, ze masz to w palcach

    On Thu, 22 Jul 2010, sat_diver wrote:

    | Zgadza się, większość rejestracji i tak "magazynuję" na dysku
    | WD MyBook w salonie: głównie zgrywam sobie pozycje dawniej
    | posiadane na VHS np. klasyczne seriale, etc.

    prawdopodobnie w najblizszym czasie zmieni sie typowa architektura
    domowego zestawu multimedialnego

    sadze, ze standardem bedzie ethernet, NAS, usb

    aktualnie testuje:
    HDD LAN Western Digital My Book World Edition 2TB (846 zł)
    http://www.vobis.pl/oferta/dyski_twarde/zewnetrzne/8
    93272_hdd_lan_wd_1tb_nowa_edycja.aspx

    wazy 1kg, dysk eko 2TBy, USB do wlaczenia extra pena, lub dysku
    dodatkowegom, np. drugiego WD z USB (700zl):
    HDD USB 3,5" Western Digital My Book Essential 2TB czarny

    bardzo cichy, mozna zalogowac sie (ssh) na linuxa:
    / # uname -a
    Linux MyBookWorld 2.6.24.4 #1 Tue Feb 10 11:00:22 GMT 2009 armv5tejl unknown

    oprocz typowych funkcji NAS ma mozliwosc wykonywania
    Currently defined functions:
    [, [[, addgroup, adduser, adjtimex, arping, ash, awk, busybox,
    cat, chgrp, chmod, chown, chroot, cp, crond, crontab, cut, date,
    dd, delgroup, deluser, df, dmesg, du, e2fsck, echo, egrep, env,
    expr, false, fdisk, fgrep, find, free, fsck.ext2, fsck.ext3, ftpget,
    ftpput, getty, grep, halt, head, hexdump, hostname, hwclock, id,
    ifconfig, ifdown, ifup, inetd, init, insmod, ip, ipcalc, kill,
    killall, klogd, linuxrc, ln, logger, login, logread, ls, lsmod,
    md5sum, mkdir, mke2fs, mkfs.ext2, mkfs.ext3, mknod, mkswap, more,
    mount, msh, mv, netstat, nice, nohup, nslookup, passwd, pidof,
    ping, poweroff, ps, pwd, reboot, renice, reset, rm, rmdir, rmmod,
    route, run-parts, sed, sh, sleep, stat, swapoff, swapon, sync,
    sysctl, syslogd, tail, telnet, telnetd, test, top, touch, traceroute,
    true, udhcpc, udhcpd, umount, uname, uncompress, uptime, usleep,
    vi, which, who, xargs, yes

    ogromne mozliwosci, za umiarkowane pieniadze

    oczywiscie dobrze miec w zapasie ten drugi z USB, bo jak
    padnie te 2TBy, to zeby cos zostalo

    Pzdr.J.P.

  • 16. Data: 2010-07-25 20:46:00
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    witaj,

    On Fri, 23 Jul 2010, a...@p...pl wrote:

    | czyli jednym slowem tuner moze byc.

    jest to odbiornik za 200 zl, wiec wyglada ok jak na cene

    nie ma HDTV, wyjscia cyfrowego wideo, dobry tylko dla CRT
    ze wzgledu na jakosc obrazu

    ale przy odtwarzaniu na dobrym odtwarzaczu, np. dm800
    obraz moze byc ok (przy dobrym strumieniu ~5 mbps)

    dobry do nagrywania na pena, dysk zewnetrzny powinien miec
    raczej wlasne zasilanie (USB moze nie wyrobic startu dysku)

    | Generalnie jako "wycinarka reklam", ale czasami chcialbym cos
    | zachowac na plytce, wiec stad moje pytanie o transfer do PC.

    z formatem *.ts nie ma problemu, ja mam prawie wszystko
    w tym formacie

    na PC to bezproblemowo odtwarza VLC media player,
    odtwarzanie z archiwizera - NAS, po sieci - dreambox

    do edycji TS (dodatkowo, oprocz opisanych juz narzedzi):

    DVR Studio Pro
    projeckt -x
    cuttermann
    ts doctor