  • 1. Data: 2010-07-21 15:13:15
    Temat: dysk USB Opticum - co to jest ?
    Od: a...@p...pl

    http://www.hollex.pl/odbiorniki-dvb-t-combo/odbiorni
    ki-dvb-t/1641-odbiornik-opticum-ft16p

    co to oznacza, ze wspolpracuje z dyskiem USB Opticum? Inny nie bedzie
    dzialal? Jakos preparowana partycja?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-07-21 15:25:25
    Temat: Re: dysk USB Opticum - co to jest ?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > co to oznacza, ze wspolpracuje z dyskiem USB Opticum? Inny
    > nie bedzie
    > dzialal? Jakos preparowana partycja?

    Mam odb. sat Opticum i dziala z dyskiem Toshiby ;-). Sadze
    wiec ze i ten bedzie dzialal z kazdym...

  • 3. Data: 2010-07-21 15:30:17
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 21 Jul 2010 17:25:25 +0200, "Robert_J" <d...@o...pl>
    wrote:

    >Mam odb. sat Opticum i dziala z dyskiem Toshiby ;-). Sadze
    >wiec ze i ten bedzie dzialal z kazdym...

    a jak wyglada sprawa programowania nagran i w jakim formacie nagrywa?
    Da sie cos z tym pozniej zrobic - przegrac do pc i wyciac reklamy?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-07-21 16:58:06
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > a jak wyglada sprawa programowania nagran

    W tym co mam bardzo prosto :-). Prosciej chyba juz sie nie
    da...

    > w jakim formacie nagrywa?

    Nie wiem, ale chyba w jakims dziwcznym. Nie bardzo mozna
    potem przelaczyc do PC i ogladac...

    > Da sie cos z tym pozniej zrobic - przegrac do pc i wyciac
    > reklamy?

    J.w, raczej kiepsko. Ja tego uzywam raczej do doraznego
    nagrania. Jesli chce cos nagrac "na stale" to uzywam
    normalnej nagrywarki.

  • 5. Data: 2010-07-21 18:09:18
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2010-07-21 17:30, a...@p...pl donosi, że:
    > a jak wyglada sprawa programowania nagran i w jakim formacie nagrywa?
    > Da sie cos z tym pozniej zrobic - przegrac do pc i wyciac reklamy?
    Także używam tego rozwiązania: Opticum SAT (karta split. C+)z dyskiem na
    USB służący TYLKO jako nagrywarka.
    Nagrania zgrywam do PC - format .ts, a później obróbka: Xproject(podział
    ścieżek), DVDAuthorGUI (uzyskanie gotowego materiału zgodnego z DVD),
    DVDshrink32 (edycja, przycinanie, reklamy i wypalanie na DVD) oraz w
    razie potrzeb na DiVX/XViD - AutoGK,

  • 6. Data: 2010-07-21 19:12:14
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witam

    | Nie bardzo mozna potem przelaczyc do PC i ogladac...

    prawdopodonie jest to zrzut strumienia: *.ts
    to co, np. w DreamBoxie, czyli te same procedury:
    "Total Video Converter", ...

    odtwarza ten format kazdy mediatank

    na PC to najlepiej uzyc "VLC media player":
    http://www.videolan.org/

    sadze, ze mozna tez do usb wsawic pendrajwa, np.:
    (16GBy, 8 godz.grania - 120zl)

    ale niech to potwierdza posiadacze

    pzdr jp

  • 7. Data: 2010-07-21 22:16:04
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2010-07-21 17:13, a...@p...pl pisze:
    > http://www.hollex.pl/odbiorniki-dvb-t-combo/odbiorni
    ki-dvb-t/1641-odbiornik-opticum-ft16p

    > co to oznacza, ze wspolpracuje z dyskiem USB Opticum? Inny nie bedzie
    > dzialal? Jakos preparowana partycja?

    To oznacza że firma Opticum ma nadzieję zarobić sobie jeszcze trochę
    grosza na brandowaniu dysków USB dla takich co muszą mieć "komplety" z
    jednej firmy.

  • 8. Data: 2010-07-22 07:30:15
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > sadze, ze mozna tez do usb wsawic pendrajwa, np.:
    > (16GBy, 8 godz.grania - 120zl)
    >
    > ale niech to potwierdza posiadacze

    Nagrywa na wszystko co wetkniesz, sprawdzone empirycznie
    ;-). Kolegi syn nagrywal nawet na MP-4.
    Pzdr.

  • 9. Data: 2010-07-22 08:49:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-07-21 18:58, Robert_J pisze:

    > Nie wiem, ale chyba w jakims dziwcznym. Nie bardzo mozna potem
    > przelaczyc do PC i ogladac...

    producent daje coś takiego:
    EN PC Recordings Conversion forALI PVR 29.08.2009.zip
    Konwersja nagrań na PC dla ALI PVR Pakiet programy + instrukcja

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-07-22 11:34:15
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Thu, 22 Jul 2010, pawell32 wrote:
    | producent daje coś takiego:
    | EN PC Recordings Conversion forALI PVR 29.08.2009.zip
    | Konwersja nagrań na PC dla ALI PVR Pakiet programy + instrukcja

    dzieki za info

    znalazlem ten plik:
    http://www.globo.com.pl/?y=3&cmd=show&category=1&pro
    d_id=107
    niewielki 1,3MB

    konwertowalem plik (wyklad z info na edusacie):
    07-11-25-EDUSAT-Inf.ts ---> 245MB

    zrobil to bardzo szybko, dostalem:
    07-11-25-EDUSAT-Inf.ts.mpg ---> 277MB
    odtwarzany dodatkowo przez RealPlayera i WinAmpa

    bez dzwieku, bo aplikacja "gui.exe" nie wykryla prawidlowo
    audiopidow, czyli nalezaloby z reki podac ten parametr

    Total Video Converter zrobil to w czasie znacznie dluzszym:
    07-11-25-EDUSAT-Inf.mpg ---> 391MB

    Pytanie: czy jest sens konwersji?
    - traci sie dodatkowe info: teletext, sciezki dzwiekowe, ...
    - traci sie czas,
    - zwieksza sie wielkosc pliku

    sa modele DVD (kto ma taki?) co czytaja TS, wszystkie
    MediaTanki rozpoznaj ten format, na PC czyta to bezproblemowo
    VLC:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/VLC_media_player

    czytnikiem moze tez byc sam odbiornik
    sadze, ze TS jest w tej chwili przyjetym standardem

    jp ?