  • 1. Data: 2011-05-28 20:48:33
    Temat: dysk USB 2.5" z zasilaczem
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Spotkał się ktoś z dyskiem USB 2.5" wyposażonym w gniadko zewnętrznego
    zasilacza, które odcina zasilanie zportu USB= dysk nie obciąża USB ?
    Potrzebuję do dekodera SAT, taki dysk 2.5" byłby cichszy od chyba każdego
    3.5".

  • 2. Data: 2011-05-28 21:22:39
    Temat: Re: dysk USB 2.5" z zasilaczem
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-05-28 22:48, Użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > zasilacza, które odcina zasilanie zportu USB= dysk nie obciąża USB ?
    > Potrzebuję do dekodera SAT, taki dysk 2.5" byłby cichszy od chyba każdego

    O ile widywałem stare obudowy 2,5 cala z dwoma kablami i dwoma wejściami
    z których jedno było tylko do zasilania i mogło byś podpięte do
    zasilacza to nie jestem przekonany aby umożliwiało niepobieranie
    zasilania z gniazda USB.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-28 21:57:23
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-05-28 23:22, RadoslawF pisze:
> [...]

    Powinien pomóc najtańszy zasilany hub USB, jeśli podłączy się go do
    tunera a do niego tylko ten jeden dysk (można oczywiście kablem Y do 2
    gniazd huba) to powinien być widziany bez problemu.

  • 4. Data: 2011-05-29 06:53:44
    Od: zyli <z...@p...pl>

    W dniu 28.05.2011 22:48, Marek pisze:
> [...]
    > zasilacza, które odcina zasilanie zportu USB= dysk nie obciąża USB ?
    > Potrzebuję do dekodera SAT, taki dysk 2.5" byłby cichszy od chyba każdego
    PQI H566
    http://www.pqi.com.tw/product_image.asp?BIMG=600x450
    -2%281%29.jpg&sNAME=H566
    http://www.ceneo.pl/6473600

  • 5. Data: 2011-05-31 05:54:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > zasilacza, które odcina zasilanie zportu USB= dysk nie obciąża USB ?
    > Potrzebuję do dekodera SAT, taki dysk 2.5" byłby cichszy od chyba każdego

    a dlaczego nie chcesz pobierać prądu z USB?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 6. Data: 2011-05-31 13:27:19
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 05:54:18 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > a dlaczego nie chcesz pobierać prądu z USB?

    Wymagania producenta dekodera ADB 2850ST (biały z TV "N")
    myslałem o samsung story station (zewnętrzny, 3.5"
    http://www.ceneo.pl/2531440) albo:

    a) WD serii AV, 3.5"+ obudowa USB.
    b) 2.5" z zewnętrznym zasilaniem
    c) 2.5" np adata ash93 /cichy, w gumowej obudowie/, dorobic przejsciowke
    usb, ktora oddziela linię 5V i od strony dysku podpiąć zasilacz.

  • 7. Data: 2011-05-31 16:36:23
    Od: "r." <n...@n...com>

    > Wymagania producenta dekodera ADB 2850ST (biały z TV "N")
    > myslałem o samsung story station (zewnętrzny, 3.5"
    > http://www.ceneo.pl/2531440) albo:

    Wszystkie dekodery które widziałem (openbox, opticumy, dreamy) bez
    problemu napędzają dyski 2,5 cala.

    pozdrawiam
    r.

  • 8. Data: 2011-05-31 16:40:43
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > Wszystkie dekodery które widziałem (openbox, opticumy, dreamy) bez
    > problemu napędzają dyski 2,5 cala.

    Ten też napędza, ale na infolinii N mi powiezieli, że ma być z zsilaniem
    zewnętrznym, pytałem więc w ADB, i odpisali mi to samo. Miałem nadzieje, że
    podadzą, ile prądu można brać z USB, bo w specyfikacji nie ma. Pewnie z
    większością dysków zadaiała, ale jak tak kazali... Sam zasilacz jest na
    1500 mA, więc rzeczywiście chyba specjalnej rezerwy prądowej nie posiada.

  • 9. Data: 2011-05-31 16:49:20
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-05-31 18:40, Marek wrote:

> [...]
    > większością dysków zadaiała, ale jak tak kazali... Sam zasilacz jest na
    > 1500 mA, więc rzeczywiście chyba specjalnej rezerwy prądowej nie posiada.

    Zgodnie ze specyfikacja USB2.0 musi dac 0.5A, dyski w czasie startu
    biora ok 1A, pozniej w zdecydowanej wiekszosci przypadkow ponizej 0.5A,
    stąd "czasami działa, czasami nie".

    Możesz np. podpiąć dysk 2.5" z wejściem na zasilanie, jeżeli będzie
    działał - ok, jeżeli nie, podepnij zasilacz. Teoretycznie jest ryzyko
    przeciazenia USB, sam musisz zdecydowac (osobiscie nie spotkalem sie z
    przypadkiem uszkodzenia USB przez dysk, jezeli port daje za malo pradu,
    dysk nie jest w stani sie rozkrecic)