    From: Marek <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dysk USB 2.5" z zasilaczem
    Date: Tue, 31 May 2011 18:40:43 +0200

    > Wszystkie dekodery które widziałem (openbox, opticumy, dreamy) bez
    > problemu napędzają dyski 2,5 cala.

    Ten też napędza, ale na infolinii N mi powiezieli, że ma być z zsilaniem
    zewnętrznym, pytałem więc w ADB, i odpisali mi to samo. Miałem nadzieje, że
    podadzą, ile prądu można brać z USB, bo w specyfikacji nie ma. Pewnie z
    większością dysków zadaiała, ale jak tak kazali... Sam zasilacz jest na
    1500 mA, więc rzeczywiście chyba specjalnej rezerwy prądowej nie posiada.