  • 1. Data: 2010-05-14 08:43:21
    Temat: dysk LAN->USB
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    Witajcie.
    mam w sieci domowej NAS'a
    mam też playerka który potrafi odtwarzać multimedia z dysków podłączonych po
    USB.

    No i teraz pytanie jak podpiąć jedno do drugiego??
    czy jest jakiś mostek który potrafi sprawić by NAS by dostępny dla
    mediaplayerka przez USB
    Innymi słowy potrzebuję gadzetu który potrafi zmapować dysk sieciowy i podać
    go jako normalny dysk podłaczony po USB.
    Istnieje cos takiego???
    pzdr
    Bartek

  • 2. Data: 2010-05-17 09:13:05
    Temat: Re: dysk LAN->USB
    Od: Olek <a...@d...pl>

    o to Ci chodzi http://www.linksys.szczecin.pl/?p=326 ?

  • 3. Data: 2010-05-17 10:51:51
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "Olek" <a...@d...pl> wrote in message
    > o to Ci chodzi http://www.linksys.szczecin.pl/?p=326 ?

    Prawie, tylko ze w drugą stronę.. to urządzonko do przypinania dysków USB do
    LAN,
    Ja chce przypiąć NAS'a do portu USB jako USB storage :-)
    pzdr
    b,

  • 4. Data: 2010-05-17 22:02:50
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-05-17 12:51, Bartek Wiecek wrote:

> [...]
    > USB do LAN,
    > Ja chce przypiąć NAS'a do portu USB jako USB storage :-)

    hmmm a nie wystarczy po prostu zwykla obudowa dyskowa na USB? bo jak
    chcesz połączenie HDD -> USB -> KOMP to NAS traci tutaj jakiekolwiek
    zastosowanie.

  • 5. Data: 2010-05-18 07:38:37
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "Olek" <a...@d...pl> wrote in message
    > hmmm a nie wystarczy po prostu zwykla obudowa dyskowa na USB? bo jak
    > chcesz połączenie HDD -> USB -> KOMP to NAS traci tutaj jakiekolwiek
    > zastosowanie.

    Teoretycznie masz rację i pewnie skończy sie na tym, ze mediaplayerek będzie
    miał osobny dysk na USB.
    Teoretycznie bo ta racja wynika z załozenia, ze NAS jest mi potrzebny tylko
    do "napędzania" mediaplayera a tak do końca nie jest.
    NASa mam juz w domowej sieci, działa, stream'uje multimedia, przechowuje
    dane, robi to wszystko co do domowego NAS'a należy.
    A ja chcę go jeszcze jeszcze zmusić do współpracy z mediaplayerkiem który
    jako źródło danych moze mieć albo kartę SD albo USB Storage i cos czuje, ze
    ta sztuczka mi sie nie uda i będę musiał bawić sie kabelkami. :-)
    pzdr
    b.

  • 6. Data: 2010-05-18 08:58:01
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-18 09:38, Bartek Wiecek pisze:

    > Teoretycznie masz rację i pewnie skończy sie na tym, ze mediaplayerek
    > będzie miał osobny dysk na USB.

    A to nie taniej by wyszło sprzedać posiadany zakupić coś w stylu:

    http://www.seagate.com/www/en-us/products/home_enter
    tainment/freeagent_theater_plus/

    sam taki posiadam, może nie ma tylu funkcji co na przykład Xtreamer ale
    ma 2 zasadnicze plusy: odtwarza praktycznie wszysko i nie z nim zadnych
    problemów.

    Marrcino

  • 7. Data: 2010-05-18 09:24:20
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    "Marrcino" <n...@n...pl> wrote in message
    > A to nie taniej by wyszło sprzedać posiadany zakupić coś w stylu:
    >
    > http://www.seagate.com/www/en-us/products/home_enter
    tainment/freeagent_theater_plus/

    noo dobra.. wygląda nieźle.. ale czy potrafi podłączyć się do dysku
    sieciowego lub ewentualnie robić za NAS'a czy ethernet istnieje tylko po to
    by podłaczyć się do youtube'a??
    bo w specyfikacji nic na ten temat nie ma :-(

  • 8. Data: 2010-05-18 12:17:20
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2010-05-18 11:24, Bartek Wiecek pisze:

> [...]
    > to by podłaczyć się do youtube'a??
    > bo w specyfikacji nic na ten temat nie ma :-(

    Potrafi się podłączyć do dysku sieciowego jak również do komputera. Za
    NASa i klienta Torrenta robi po wgraniu alternatywnego oprogramowania
    (co ciekawe dosępnego na stronie Seagate).

  • 9. Data: 2010-05-18 13:07:09
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl>

    > Potrafi się podłączyć do dysku sieciowego jak również do komputera. Za
    > NASa i klienta Torrenta robi po wgraniu alternatywnego oprogramowania (co
    > ciekawe dosępnego na stronie Seagate).

    brzmi bardzo ciekawie... dzięki za cynk