  • 1. Data: 2010-05-14 10:34:00
    Temat: Z kompa na TV przez HDMI (cdn.)
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl>

    A zatem tak: kupiłem sobie kartę Asus AH3450 (512MB) AGP (ponieważ mam płytę
    główną ze
    złączem AGP). Założyłem, zainstalowałem sterowniki
    i działa dobrze.

    Gdy podłączam jednak kablem HDMI do telewizora,
    to wyświetla się komunikat (na telewizorze)
    "Nieprawidłowy format". I nie mam obrazu z komputera
    na TV. Jednocześnie gdy odłączam kabel od monitora
    a podłączam kabel HDMI do TV a następnie znów
    podłącze kabel od monitora, to na monitorze również
    nie pojawia się obraz i trzeba restartować komputer.

    Poza tym wszystko działa dobrze. Stąd moje pytanie:
    w jaki sposób mogę wypuścić obraz z komputera na
    TV? Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania?

    Pozdrawiam, hhh

  • 2. Data: 2010-05-14 18:15:03
    Temat: Re: Z kompa na TV przez HDMI (cdn.)
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > w jaki sposób mogę wypuścić obraz z komputera na
    > TV? Czy potrzebuję dodatkowego oprogramowania?

    Powinieneś w TV ustawić tryb wejścia HDMI na PC - jeżeli taki jest.
    Wcześniej sprawdź jaką masz rozdzielczość ekranu bo TV HD Ready nie
    pociągnie więcej jak 768 w pionie.

    PC