  • 1. Data: 2010-05-13 17:09:53
    Temat: Wi-fi: TPLINK (TL-350GD) lub UPC (ZD1211) ale GÓW...!
    Od: jeo stancey <j...@g...com>

    Karta PCI Wi-Fi TP-LINK pt. "TL-350GD", wsadzam do slotu PCI,
    uruchamiam stery z płytki - i... KOMP ZAMROŻONY (potrzebny twardy
    reset). Próbuję na XP, w2000, na różnych slotach PCI, wyłączam-włączam
    różne IRQ w BIOSie - ciągle zwiechy!!! Pomyślałem, że coś z kompem coś
    nie tak ale pogoglowałem i widzę na różnych forach, że wiele ludzi ma
    takie problemy - generalnie z Wi-Fi na PCI tej firmy: TP-LINK! Tak
    więc należy się im należna "reklama", mogliby naprawić sterowniki -
    CAŁY DZIEŃ wczoraj zmarnowałem na to gów...!

    Także KOLEJNE GÓW... - takie od UPC tym razem, ZyDas ZD1211, na USB,
    wkładasz do USB, uruchamiasz windows XP, i co? i nic! musisz wyjąć i
    włożyć jeszcze raz! wtedy coś się zaczyna dziać - pod kontem
    administratora - wykrywa sprzęt USB (mass storage) kilkasz "yes"
    instaluje się pamięć USB tej karty gdzie są jej stery - niby
    udogodnienie, więc wchodzisz tam, klikasz na Setup i się instaluje
    wszystko wraz z programem "Wireless LAN utility", IMHO debilnym który
    utrudnia wszystko.
    OK, wpisujesz klucz do punktu dostępowego i działa - do kolejnego
    uruchomienia kompa...

    Jak kolejny raz uruchomisz kompa to musisz NAJPIERW się zalogować jako
    Administrator, potem RĘCZNIE wyjąć i włożyć tę kartę USB, i... zacznie
    działać, po pół minucie załadowywania sie sterowników.

    Jeśli nie zrezygnowałeś z tego programiku ("Wireless LAN utility") to
    możesz tylko pracować jako Administrator, pod kontem zwykłego Juzera
    program się uruchamia ale DHCP nie może ustawić IP...
    Toteż wywalasz z
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Curren
    tVersion\Run
    ten programik i ustawiasz normalnie we "właściwościach" karty
    wszystkie dane połączenia. Ale wtedy TEŻ - trzeba po uruchomieniu
    najpierw zalogować się jako Administrator, włożyć i wyjąć kartę z/do
    USB, a potem się wylogować z Administratora i zalogować jako zwykły
    Juzer!!!
    Słowem: MEGA
    UPIERDLIWE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2010-05-13 18:51:36
    Temat: Re: Wi-fi: TPLINK (TL-350GD) lub UPC (ZD1211) ale GÓW...!
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    z opisu wynika, że kuleje port USB. Pewnie potrzebny jest lepszy zasilacz.
    Port USB jest bardzo wrażliwy gdy dostaje zbyt niskie napięcia i wtedy
    właśnie pojawiają się takie efekty, że albo komputer zamraża się całkowicie
    albo trzeba wyjmować i wkładać by system poprawnie zidentyfikował sprzęt.
    Często też trzeba zaktualizować bios płyty głównej.

  • 3. Data: 2010-05-13 20:32:34
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "jeo stancey" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >więc należy się im należna "reklama", mogliby naprawić sterowniki -
    >CAŁY DZIEŃ wczoraj zmarnowałem na to gów...!

    Ja mam 2 karty Tp-linka wifi model TL-WN550G i działają bez problemu zarówno
    na windows 98se jak i na XP Home u mnie w pracy od 2 lat. Windowsy
    oczywiście oryginalne, a jak u Ciebie?

  • 4. Data: 2010-05-17 20:35:49
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik nom napisał:

> [...]
    > zarówno na windows 98se jak i na XP Home u mnie w pracy od 2 lat.
    > Windowsy oczywiście oryginalne, a jak u Ciebie?

    Potwierdzę: te 550 to były "fire&forget". Może teraz coś spier....?

    W.P.