    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dyrektywa oponowa
    Date: Tue, 30 Jul 2024 23:45:15 +0200

    W dniu 30.07.2024 o 22:59, Budzik pisze:

    > Moje pytanie dotyczyło obecnego zachowania LordaBluzga a nie nowej
    > dyrektywy.

    Chyba nie zrozumiałeś. Skoro obecne opony są produkowane tak, żeby
    zapewnić bezpieczeństwo i 100% sprawność przy przebiegu (przykład) 30tys
    km, to dyrektywa wskazuje, że mają być produkowane tak, żeby mieć pełne
    właściwości przy przebiegu 60tys km aż do 1,6mm bieżnika. Uwierzysz
    dyrektywie czy nie, jeśli takie będą produkowane? Będziesz ryzykował czy
    wymienisz standardowo?
    --
    Pixel(R)??