eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydylemat zakupowy niskobudzetowyRe: dylemat zakupowy niskobudzetowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dylemat zakupowy niskobudzetowy
    Date: Wed, 10 Feb 2010 14:21:47 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <1l1foph3m1y68$.mw5yvpwpjl57$.dlg@40tude.net>
    References: <4b72703f$1@news.home.net.pl> <0...@n...onet.pl>
    <hku8f6$hvo$2@news.onet.pl>
    Reply-To: p...@w...pl
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-62-67.lublin.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1265806641 26068 81.190.62.67 (10 Feb 2010 12:57:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Feb 2010 12:57:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl Hamster/2.1.0.11
    X-Authenticated-User: pbernat123 % interia+pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2253973
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 13:31:46 +0100, Czarek Daniluk napisał(a):

    > Jak się czyta to odrazu widac że jesteś takim co to w życiu nie miał
    > diesla, co dopiero turbodiesla i żyje w erze lat 70tych,
    > wyeksploatowanych zdychających W115.

    Wiesz ja mam 2.1TD w Citroenie Xantii z 1997. Nie jest to może najlepszy
    przykład, bo jest to no owe czasy topowa wersja auta klasy średniej. Trzy
    lata jeździła bez nakładów, ale w tym roku trochę musiałem się zaopiekować
    nią przed zimą:
    - świece żarowe: 120 PLN komplet - jakieś tanie się trafiły
    - rozrząd, pompa, napinacz - ponad 500 PLN
    - pasek osprzętu z napinaczami 700 PLN
    - akumulator: 250 PLN - po znajomości Centra Plus 64Ah z hurtowni
    - uszczelnienie, naprawa pompy wtryskowej i reszty układu paliwowego 1800 -
    urok Lucasa EPICA. Gdyby to był Bosch, to i tak taka przyjemność parę
    stówek kosztuje.

    Golf pewnie będzie tańszy w eksploatacji, a może wcale nie. Zobacz ile
    wtryski kosztują do TD:
    http://www.allegro.pl/item903261705_golf_iii_1_9_td_
    1992_wtryski_208_130_201_b.html
    Dwie stówy za graty z demontażu. Ciekawe ile nowe?

    Można tanio latać dieslem, ale przy niewielkim budżecie bezpieczniejszy w
    kosztach eksploatacji będzie NoPB+PLG: nowe świece i filtr gazu i zimę
    prześmiga nawet jak ma kiepską kompresję i marny akumulator. Najwyżej raz
    na parę lat nowy parownik i przewody. Akumulator też mniejszy i tańszy.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: