  • 21. Data: 2009-07-11 20:21:55
    Temat: Re: dylemat czy isc w platforme AMD czy Intela?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 11-07-2009 o 17:10 Wiesław napisał na pl.comp.pecet:

    > SB750 posiada AAM, która to funkcja umożliwia odblokowanie rdzeni.

    Przepraszam za błąd. Funkcja nazywa się Advanced Clock Calibration, a więc
    ACC.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 22. Data: 2009-07-12 11:31:37
    Od: "Obser_wa_tor" <r...@o...xx>

    Użytkownik "Wiesław" <n...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Płyta podobno udana, ale zwróć uwagę na obsługę pamięci 1600, bo prawie
    > wszystkie płyty pod DDR3 AM3 mają z tym problemy. Sytuacja powinna się
    > zmieniać
    > wraz z nowymi wersjami bios-u.

    Wielkie dzięki za pomoc!
    Zamówienie na w/wym sprzęt już złożyłem, pewnie za kilka dni będę sobie
    nowego kompa składać :)

    btw: a jaki Ty masz teraz u siebie konfig, czy coś podobnego?

    pozdrawiam
    Ob_ser_wa_tor

  • 23. Data: 2009-07-12 16:21:31
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-07-2009 o 13:31 Obser_wa_tor napisał na pl.comp.pecet:

    > btw: a jaki Ty masz teraz u siebie konfig, czy coś podobnego?

    E tam. Ja swój odświeżałem 1,5 roku temu i takich cudów jeszcze nie
    było, ale coś podobnego bo płyta Gigabyte i Athlonik 5200 :)
    Parę jednak "bud" złożyłem innym. Każdy ma inne wymagania, a
    najczęściej jest to kwestia kasy.

    Wiesław
    Opera Mail