  • Data: 2009-07-11 13:51:25
    Temat: Re: dylemat czy isc w platforme AMD czy Intela?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-07-2009 o 10:26 Obser_wa_tor napisał na pl.comp.pecet:

    > Mam tez przygotowany alternetywny zestaw nad którym się zastanawiam
    > Gigabyte GA-MA770-UD3 PCI-E s.AM2+ - 279 zł
    > AMD Phenom X3 8650 s.AM2 BOX - 299 zł
    > Patriot DDR2 Dual Chanel 4GB 1066 5-5-5-15 - 259 zł
    > Sapphire HD4890 1GB 256 PCI-E GDDR5 Vapor-X - 885 zł
    > Suma 1722 zł
    >
    > Który zestaw z tych dwóch powyżej jest bardziej sensowny?

    Masz ograniczony budżet, więc trzeba iść na kompromis. Ja bym stworzył coś
    pośredniego.
    Płyta Gigabyte GA-MA790XT-UD4P s.AM3 różni się nieznacznie, a cena 479 zł.
    Gdyby brakowało jest jeszcze tańsza i niewiele gorsza: Gigabyte
    GA-MA790X-UD3P
    PCI-E s.AM3 389 zł(możesz wtedy śmiało kupić tańsze pamięci 1333)
    Procesor x3 może i zachęcająco brzmi, ale gry na razie w większości nie
    wykorzystują więcej niż dwóch rdzeni. Ponadto AMD Phenom II X2 550 BE s.AM3
    posiada dużo wyższe taktowanie i odblokowany mnożnik, kosztuje 385 zł
    Pamięci niech zostaną bo płyta ma magistralę 1600 - 399 zł (pewnie taniej
    by
    gdzieś znalazł)
    Za 740 zł kup najlepszą kartę i będzie to pewnie HD4870. Jak chcesz ciche i
    wydajne chłodzenie polecam Asusa z Glaciatorem, nigdy więcej nie kupię
    karty
    z pasywnym chłodzeniem bo to piec.
    No i masz zestaw, że tylko pomarzyć :)

    Wiesław