  • 1. Data: 2012-02-24 04:30:43
    Temat: dyboffssky porno - jak masz słabe serce nie zaglądaj
    Od: "maćko" <maćko@com.pl>

    http://fotografiaotworkowa.pl/ofotografii.php?p=1&c=
    5

    http://dybowski.pl/nic/?page_id=2

    Maciej

  • 2. Data: 2012-02-24 07:47:57
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Użytkownik "maćko" <maćko@com.pl> napisał w wiadomości
    news:ji73pj$7cf$1@news.task.gda.pl...
    > http://fotografiaotworkowa.pl/ofotografii.php?p=1&c=
    5

    > http://dybowski.pl/nic/?page_id=2

    ale nie rozumiem, fotografie bardzo fajne, powiedziłabym, że szarości wręcz
    perfekcyjne...
    pozdr.

  • 3. Data: 2012-02-24 08:12:39
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > http://fotografiaotworkowa.pl/ofotografii.php?p=1&c=
    5

    Ale blog ma świetny!
    http://dybowski.pl/nic/?p=429#more-429

    ;-)

  • 4. Data: 2012-02-24 08:37:56
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "GR001" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "maćko" <maćko@com.pl> napisał w wiadomości
    5

    >ale nie rozumiem, fotografie bardzo fajne, powiedziłabym, że szarości wręcz
    >perfekcyjne...

    Mało wiarygodne bo śliwowica nieotwierana ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2012-02-24 09:17:27
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <Y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Mało wiarygodne bo śliwowica nieotwierana ;-)

    e tam, na samym dnie już zostało. :-)

    Mam taką samą, niźle kopie. ;-)

  • 6. Data: 2012-02-24 13:22:43
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2012 09:37:56 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Mało wiarygodne bo śliwowica nieotwierana ;-)

    Wiadomo że aranżowane, bo nikt normalny by ogórkami nie zagryzał śliwowicy
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 7. Data: 2012-02-24 22:05:39
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 24 Lut, 09:12, "quent" <x...@x...com> wrote:
    =5

    > Ale blog ma świetny!http://dybowski.pl/nic/?p=429#more-429
    >
    > ;-)

    Tu jest grupa oceniajaca blogi, czy fotki ?
    Jak ktos nie robi dobrych fotek, to probuje sie zaprezentowac, jako
    bloger...

  • 8. Data: 2012-02-24 22:35:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-02-24 23:05, Marek pisze:
    > Tu jest grupa oceniajaca blogi, czy fotki ?
    > Jak ktos nie robi dobrych fotek, to probuje sie zaprezentowac, jako
    > bloger...

    Problem w tym, że tu dobre jest jedno i drugie, bohaterze jednego zdjęcia :)

    --
    pozdrawia Adam
    /niestety, humaniści bywają równie głupi jak umysły ścisłe/

  • 9. Data: 2012-02-25 02:40:35
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    maćko <maćko@com.pl> napisał(a):

    > http://fotografiaotworkowa.pl/ofotografii.php?p=1&c=
    5

    > http://dybowski.pl/nic/?page_id=2

    Zdjecia 3,5,6 bardzo fajne, zdjecie 1 to chyba autoportret wiec mysle ze jest
    duza szansa ze koles wlasnie postanowil sie lekko upic przed aparatem, pomysl
    na fotografiaotworkowa.pl zajebisty, blog tez ok.
    Fotograwie B&W trzeba lubic, dobrze by bylo ja troche rozumiec, w zyciu nie
    chodzi tylko o zajebiscie oversaturated zdjecia albo gry komputerowe.

    Jesli twoj komentarz mial charakter negatywny to mysle ze sie przypieprzasz,
    ale masz prawo. Moze masz jakis powd bo w jakis sposob jestes z autorem
    zwiazany...
    ja goscia nie znam ale obiektywnie ci moge powiedziec ze mi sie ten porn
    podoba, moze nie caly ale momentami...
    Pewnie znajdzie sie masa ludzi negatywnie nastawionych ale mysle ze kij im w
    oko, jesli gosc lubi to co robi to niech robi to co robi, napewno jest sporo
    osob ktorym sie to spodoba

  • 10. Data: 2012-02-25 08:29:28
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-02-24 23:05, Marek pisze:
    > Tu jest grupa oceniajaca blogi, czy fotki ?
    > Jak ktos nie robi dobrych fotek, to probuje sie zaprezentowac, jako
    > bloger...

    Nie wiem jakie on robi fotki.
    Blog jak blog ale jeszcze fajniejsza jest cena za album z pejzażami
    http://fotosklepik.pl/index.php?products=product&pro
    d_id=4

    www.elipsa.info