  • Data: 2012-02-25 02:40:35
    Temat: Re: dyboffssky porno - jak masz słabe serce nie zaglądaj
    Od: " Sebastian Z." <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maćko <maćko@com.pl> napisał(a):

    > http://fotografiaotworkowa.pl/ofotografii.php?p=1&c=
    5

    > http://dybowski.pl/nic/?page_id=2

    Zdjecia 3,5,6 bardzo fajne, zdjecie 1 to chyba autoportret wiec mysle ze jest
    duza szansa ze koles wlasnie postanowil sie lekko upic przed aparatem, pomysl
    na fotografiaotworkowa.pl zajebisty, blog tez ok.
    Fotograwie B&W trzeba lubic, dobrze by bylo ja troche rozumiec, w zyciu nie
    chodzi tylko o zajebiscie oversaturated zdjecia albo gry komputerowe.

    Jesli twoj komentarz mial charakter negatywny to mysle ze sie przypieprzasz,
    ale masz prawo. Moze masz jakis powd bo w jakis sposob jestes z autorem
    zwiazany...
    ja goscia nie znam ale obiektywnie ci moge powiedziec ze mi sie ten porn
    podoba, moze nie caly ale momentami...
    Pewnie znajdzie sie masa ludzi negatywnie nastawionych ale mysle ze kij im w
    oko, jesli gosc lubi to co robi to niech robi to co robi, napewno jest sporo
    osob ktorym sie to spodoba