-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: dwusuw a czretosuw
Date: Mon, 23 May 2011 14:44:46 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 43
Message-ID: <irdkru$405$1@news.onet.pl>
References: <5...@n...onet.pl> <ir41a1$1nqi$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: kyl10.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1306154686 4101 95.50.63.10 (23 May 2011 12:44:46 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 May 2011 12:44:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <ir41a1$1nqi$1@news.mm.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:640667
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-19 23:13, Paweł.H. pisze:
A gdzie w tych wyliczeniach masa silnika ?
> Dwusów:
> -zdecydowanie większe spalanie
Bym nie desperowal. Chyba ze chcesz porownywac KX z gs500.
> -wieksza moc uzyskiwana z tej samej pojemnosci (znacznie 2-3 razy: np. 125
> 4T: ~11-15 KM w zaleznosci od konstrukcji silnika, 125 2T : ~30-35 KM),
> ale uzykiwana przy wyższych obrotach
Porownujesz zupelnie inne silniki. DT125 tez ma kilkanascie KM, a jest
2T. KX 58KM (2T) WR 250 36KM (4T).
A i tak nie jestem pewny czy nie wystepuje bardziej wysilony silnik w
klasie 4t 250.
> -mała żywotność ~20tys i remont silnika, ale cena remontu znacznie niższa
> niż w 4 -suwie)
20tys towartosc dla jakiego pojazdu ? i jesli mala to punktem
odniesienia jest... ?
> -prostsza konsrtukcja=tańszy serwis
Oj tak, zwlaszcza jak trzeba nicasil zregenerowac. Bedzie tanszy serwis!
;) No chyba ze jednak bys chcial porownywanie w obrebie jednej klasy ;)
> -lejemy olej do baku:)
A czemu nie do dozownika ?
> -duża żywotnosć
hehe.
> -większa kultura pracy
Noo, chyba ze porownasz single 4t do twinow 2t ;)
pozdr
newrom
Następne wpisy z tego wątku
- 23.05.11 12:47 Piotr Klimek
- 23.05.11 12:51 Roman Niewiarowski
- 23.05.11 13:11 Piotr Klimek
- 03.06.11 19:30 Rafał Tomaszewski
- 03.06.11 19:53 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=