-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
Date: Thu, 19 May 2011 20:43:45 +0200
From: Norbi <n...@o...pl>
Reply-To: "norbisz1 @o2.pl" <usunto>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: dwusuw a czretosuw
References: <5...@n...onet.pl> <ir3jou$r0k$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ir3jou$r0k$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 33
Message-ID: <4dd564f1$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.123.49
X-Trace: 1305830641 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2437 79.185.123.49:13014
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:640453
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-19 19:24, Piotr Rezmer pisze:
> s...@v...pl pisze:
>> wytłumaczcie laikowi czym poza konstrukcją różnią się w praktyce silniki
>> dwusuwowe od czterosuwowych, jakie plusy i minusy, żywotność itp.
>>
>
> Dwusuw:
> słabe hamowanie silnikiem
> niższy moment na małych obrotach
> dużo częstsza obsługa serwisowa. W skrajnych przypadkach, wymiana tłoka
> co N motogodzin, gdzie N < 10.
> wyższe moce uzyskiwane z tej samej pojemności
Wieksze spalanie
Tanszy w naprawach...
>
> czterosuw:
> lepsze hamowanie silnikiem,
> przyjemniejsza charakterystyka momentu obrotowego
> Dłuugo nie trzeba zmieniać tłoków
>
Nie ma nic przyjemniejszego niz zapach oleju do 2-suwow o poranku :)
Co do dlugiej wymiany tlokow to sie troche mylisz - w takiej cwiartce
tloki sie zmienia do 80 mth
Przy amatorskiej jezdzie na 125 w 2t tlok spokojnie daje rade ok 40-50 mth
Norbi
BLACK XX'03
Następne wpisy z tego wątku
- 19.05.11 21:13 Paweł.H.
- 19.05.11 21:14 Paweł.H.
- 20.05.11 07:25 Jasio
- 23.05.11 12:44 Roman Niewiarowski
- 23.05.11 12:47 Piotr Klimek
- 23.05.11 12:51 Roman Niewiarowski
- 23.05.11 13:11 Piotr Klimek
- 03.06.11 19:30 Rafał Tomaszewski
- 03.06.11 19:53 Piotr Klimek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=