  • Data: 2010-05-26 08:17:08
    Temat: Re: dwukierunkowy kabel USB - jak to działa
    Od: "Bartek Wiecek" <d...@c...eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Dominik & Co" <d...@c...invalid> wrote in message
    news:htiadt$mbg$1@news.onet.pl...
    > Obawiam się, że w chwili obecnej prościej będzie opchnąć mediaplayerka
    > i NASa, a kupić coś wash&go, ot choćby Emtec Moviecube.

    opchnięcie mediaplayerka to jeszcze, jeszcze, ale w sumie tani był więc
    niewielka strata... ;-)

    co do NAS'a raczej nie ma opcji - nie znalazłem takiego wash&go który
    obsługiwałby RAID 1. Teraz lezą na nim (poza multimediami) na tyle cenne
    dane, ze nie ma opcji by nie były porządnie zabezpieczone. Robią się
    codzienne różnicówki na NAS'a + raz w tygodniu pełny backup na drugi dysk na
    USB mieszkający na codzień w szufladzie ;-)
    pzdr
    B.