    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dwu na 3000
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <2...@4...com>
    <5c62a372$0$31408$426a74cc@news.free.fr> <q3ua80$14b$1@news.icm.edu.pl>
    <5c62afed$0$20307$426a74cc@news.free.fr>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c62f374$0$15515$426a34cc@news.free.fr>
    Date: 13 Feb 2019 09:59:52 GMT

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Mi jakoś nigdy się nie zapiekły tak, żeby nie dało się odkręcić. Z
    > tym, że ja smaruję gwinty (świec i sond O2) smarem miedziowym - nie
    > wiem czy to cokolwiek pomaga, ale być może ma związek z moim brakiem
    > problemów. A może po prostu dotychczas miałem szczęście. No i takie
    > rzeczy dokręcam stosownym momentem - w warsztatach zdarzało mi się
    > widzieć jak wkręcają świece czy śruby od kół na chama bez żadnego
    > umiaru... Wtedy nic dziwnego że po 30kkm nie da się ruszyć. Dlatego
    > wolę sam takie sprawy robić - jest szybciej, taniej i pewniej.

    Mowie o stosunkowo nowych autach gdzie ta procedura jest wykonywana
    pierwszy raz. No chyba ze zakładasz ze fabryka skreciła złym momentem...
    To po prostu specyfika niektorych silników, znany, przetrenowany, sa
    nawet specjalne firmy ktore zajmuja sie wyrywaniem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,