  • Data: 2019-02-12 17:25:24
    Temat: Re: dwu na 3000
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Feb 2019 15:59:54 +0000, Budzik wrote:
    > Czyli wszelkie nowoczesne swiatła odpuszczasz...
    > Ciekawe co kupisz za 20 lat :)))

    Póki co żyję i funkcjonuję teraz, a nie w przyszłości. Za 20 lat być może
    w ogóle nie będzie już żarówek, tylko jakieś wieczne świecidełka. A może
    niczego nie będzie.

    > A spotkałes auto w ktorym to by nastreczało jakies wieksze problemy?
    > Co moze być problematyczne?

    Brak koła zapasowego często mocno utrudnia operację wymiany.

    > Dostep to raz. A dwa to ze sie zapiekają. Bo chyba nie probujesz
    > wykrecic profilaktycznie?

    Mi jakoś nigdy się nie zapiekły tak, żeby nie dało się odkręcić. Z tym,
    że ja smaruję gwinty (świec i sond O2) smarem miedziowym - nie wiem czy
    to cokolwiek pomaga, ale być może ma związek z moim brakiem problemów. A
    może po prostu dotychczas miałem szczęście. No i takie rzeczy dokręcam
    stosownym momentem - w warsztatach zdarzało mi się widzieć jak wkręcają
    świece czy śruby od kół na chama bez żadnego umiaru... Wtedy nic dziwnego
    że po 30kkm nie da się ruszyć. Dlatego wolę sam takie sprawy robić - jest
    szybciej, taniej i pewniej.

    Mateusz