  • Data: 2019-02-12 16:59:54
    Temat: Re: dwu na 3000
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Nie tak znowu nikt, dla mnie to jeden z kilku istotnych punktów
    > które sprawdzam przy zakupie samochodu - a samochód kupuję średnio
    > co dwa lata.
    > - jak łatwo wymienić żarówki, przynajmniej te zewnętrzne

    Czyli wszelkie nowoczesne swiatła odpuszczasz...
    Ciekawe co kupisz za 20 lat :)))

    > - jak łatwo zmienić koło

    A spotkałes auto w ktorym to by nastreczało jakies wieksze problemy?
    Co moze być problematyczne?

    > - na ile trzeba się szarpać żeby położyć tylną kanapę
    > - dostęp do świec, filtra oleju i miski

    Dostep to raz. A dwa to ze sie zapiekają. Bo chyba nie probujesz wykrecic
    profilaktycznie?

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire