  • Data: 2018-09-15 00:57:09
    Temat: Re: dwa dni
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:9362854577$20180914093026@squadack.com...
    > Hello HF5BS,
    >
    > Friday, September 14, 2018, 5:18:58 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > YModem-G był szybki ale przeznaczony tylko do modemów z korekcją - po
    > pierwszym błędzie wylatywał.

    Nie inaczej, ale te 2% zysku czasowego przy większych plikach miewało
    znaczenie.

    > Powszechnie używało się ZModem - przy czystej linii strata w stosunku
    > do YModem-G była niewielka a przynajmniej nie trzeba było się martwić
    > w razie jakiegoś przekłamania.

    Nie inaczej. Zmierzyłem i oszacowałem różnicę na 2%, na korzyść Ymodem-G,
    inne wersje już takiego zysku nie miały.
    Zmodem, dla ciekawości, zapuściłem Telixowi transfer Zmodem-8k, którego
    Telix już nie potrafił, dokąd nie przekroczylo max. porcji danych, ti szło,
    potem zgrzyt, przycięcie długości, nieśmiałe próby coraz więcej i da capo al
    fine. Jednak, jak ktoś się walnął i zestawił Zmodem-8k, a następnie wyszedł,
    np. z psem na spacer, to transfer kulawo, ale dokańczał się.
    "Z" wygodniejszy, "Y-G" szybszy, często linię miałem czystą, zrywek może
    miałem wszystkiego 4-5. Nie pamietam, czy Ymodem-G miał dociaganie od
    przerwy, bo to, że sam nie wznawiał, to pamiętałem.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.