    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dwa dni
    Date: Mon, 10 Sep 2018 21:50:34 +0200

    Użytkownik "DaNsOuNd" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:5b96c36f$0$612$65785112@news.neostrada.pl...

    > tylko że te elementy zamiast niszczyć, można było wykorzystać w innych

    Nie inaczej.

    > podzespołach np. zasilaczach (zamiast KD506) gdzie nie ważne były

    KD506... 502 kojarzę, 503 kojarzę... ale 506... aldataszit, to wielki szit,
    wpiernicza mnóstwo rzeczy, których nie szukam, ale tego to nawet nie napisze
    "not found". Cóż to za cacko i czy ma jakiś odpowiednik, którego parametry
    mógłbym obejrzeć w zamian? Bo oczywiście KD506 ni chu-chu. (ja-ja...)

    > charakterystyki nasycania czy wzmocnienie. I tak dolary zostały wydane -
    > zastanawiało mnie wtedy wielkie marnotrawstwo tak ciężko pozyskanych
    > dewiz...

    Jestem przekonany, że dewizy te trafiły "w dobre ręce", a to, że powstało
    przy tym trochę złomu, cóż, wypadek przy pracy, coś jak gościu kupił sobie
    20 piw aby się najebać, a jedno mu po drodze wypadło i się rozbiło. Zostało
    19 i się najebał. Więc tego jednego zbytnio żałować nie będzie. Albo się
    przeliczył z ilością i stwierdził, że 20 nie doniesie, to aby nikt inny tego
    nie wypił, rozbił jedno, a pozostałymi 19 najebał się... Ot, takie rubaszne
    spostrzeżenie.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.