eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadwa alternatoryRe: dwa alternatory
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.c
    om!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Jul 2010 15:45:30 +0200
    From: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>
    Reply-To: d...@n...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100504
    SeaMonkey/2.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dwa alternatory
    References: <i1nk69$mp3$1@inews.gazeta.pl> <i1nldp$8l1$1@news.onet.pl>
    <4c41af88$0$17092$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@m...individual.net>
    <4...@4...com> <i217qh$mqq$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl> <i218l6$pv5$1@news.onet.pl>
    <7...@p...pl> <i21a3i$ui9$1@news.onet.pl>
    <9...@p...pl> <i21hc1$ljr$1@news.onet.pl>
    <1...@p...pl>
    In-Reply-To: <1...@p...pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 25
    Message-ID: <4c445700$0$17088$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.191.53.1
    X-Trace: 1279547136 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 17088 79.191.53.1:4612
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 2206
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:592308
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Hello PeJot,
    >
    > Monday, July 19, 2010, 2:44:49 PM, you wrote:
    >
    >>>>> Istotą problemu jest jednak tutaj to, że spadek napięcia na diodach ma
    >>>>> się nijak do spadku napięcia na impedancji uzwojeń.
    >>>> Czyli w razie zwarcia jedynym elementem zabezpieczającym altka będzie
    >>>> bezpiecznik ( o ile jest ) ?
    >>> Rzadko kiedy jest.
    >> Ale czasem jest. I pytanie po co ?
    >
    > Bo przepisy tego dotyczące w różnych krajach są różne?

    Bo alternator może zrobić chamskie zwarcie swojego wyjścia do masy i
    pociągnąć z akumulatora kilkaset amperów ze wszystkimi tego skutkami
    typu "światło i dźwięk, dymy w zestawie"?

    --
    Darek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: