  • 1. Data: 2010-09-08 22:38:40
    Temat: dvb-t - mux 2 - Emitel wybrany
    Od: a...@p...pl

    http://satkurier.pl/news/58761/emitel-operatorem-ii-
    multipleksu-dvb-t.html

    przez komercyjnych i moze, moze niedlugo wystartuje??

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-09-10 07:52:26
    Temat: Re: dvb-t - mux 2 - Emitel wybrany
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 09 Sep 2010 00:38:40 +0200, a...@p...pl wrote:

    >http://satkurier.pl/news/58761/emitel-operatorem-ii
    -multipleksu-dvb-t.html

    >przez komercyjnych i moze, moze niedlugo wystartuje??

    jakos nikt tego faktu nie komentuje. widac, ze wszyscy zainteresowani
    NTC w ostatnich dali juz sobie spokoj po tym, jak Polsat sie "oddal"
    Cyfrze+ i pewnie na dniach odda sie takze n/tnk! To ostatni moment aby
    jeszcze ludzi zawrocic z dvb-t na dvb-s.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-09-10 08:57:48
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-10 09:52, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > Cyfrze+ i pewnie na dniach odda sie takze n/tnk! To ostatni moment aby
    > jeszcze ludzi zawrocic z dvb-t na dvb-s.

    w sumie szkoda, takie 2 muxy jakby były dostępne to dla wielu
    odbiorców w zupełności wystarczy i nie trzeba inwestować w
    dodatkowy sprzęt.
    szkoda, a tak mamy przewagę "s"

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-09-11 08:34:52
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Cyfrze+ i pewnie na dniach odda sie takze n/tnk! To ostatni moment aby
    > jeszcze ludzi zawrocic z dvb-t na dvb-s.

    w jaki sposob chcesz nawrócic osoby które nie zamierzaja nikomu placic za
    ogladanie TV ? Sa przeciez tacy co predzej przestana ogladac niz beda bulic
    co miesiac...
    Poza tym niektórzy "nawróceni" nie maja zadnych szans na dvb-s bo sa maja
    blok ze zlej strony swiata...

    A komentowac nie ma na razie czego, poczekajmy az cos zaczna nadawac albo
    chociaz podadza termin startu bo póki co to pewne jest tylko to, ze nadawac
    w DVB-T zacznie TVP 27.10, reszta to caly czas jest niewiadoma.

  • 5. Data: 2010-10-12 03:51:59
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Sep 10, 8:52 am, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > Cyfrze+ i pewnie na dniach odda sie takze n/tnk! To ostatni moment aby
    > jeszcze ludzi zawrocic z dvb-t na dvb-s.

    Szkoda, ze jakos rok temu paru chujów zawrócilo tvp fta z astry.
    Jest potrzeba i naziemnie i satelitarnie i jeszcze po ip.
    Jak starczy Ci dvb-s to widocznie z mazowsza jestes.
    Ja chce miec tvp info z mojego podwórka.

    powodzenia,
    Brooks