  • Data: 2011-04-16 18:06:51
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 19:46:21 +0200, ALEX napisał(a):

    > To że koledze celowo zainstalowano gówno, którego celem i sensem
    > istnienia jest naciąganie klienta.

    Może się powtórzę, ale dowód poproszę, a nie twoje konfabulacje.

    > Naiwnyś. Bardzo naiwny.

    Znaczy nie założę karty lokalnego operatora bo...?

    > Ja też nie miałem ale firma mnie wysłała. A teraz wyobraź sobie: zadupie
    > takie że wilki chujami wodę piją a suki cipami deski heblują, najbliższy
    > punkt opa, (akurat Vodafone ale mniejsza) 25km, doładować nie ma jak bo
    > tylko w punkcie opa, większy wybór jest w Rottweil ale tam jest ze 30
    > km. Wi-Fi to abstrakcja, 3G także. Zostaje Ci czyste 2G i roaming.

    Biedaku, ktoś cię tam teleportował, że karty wraz z doładowaniem nie można
    było kupić po drodze?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"