  • Data: 2011-04-16 08:46:11
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 16 Apr 2011 06:02:05 +0200, ALEX napisał(a):

    > Kiepski argument. Bardzo kiepski.

    Najlepszy. Wszak komunikator, podobnie jak telefon, służy do komunikacji
    dwustronnej. Takiej gdzie ja mogę do kogoś napisać, ale ktoś może również
    napisać do mnie. Bez wcześniejszego umawiania się na określoną godzinę
    kiedy łaskawie będę online... :P

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."