  • Data: 2011-04-13 08:41:42
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: "Tomek" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości
    news:io1o9q$5fd$1@news.onet.pl...

    > Też się dziwię jak tu czytam jednego z drugim "fachowca" od telefonów,
    > sami znawcy, jeden ma lepszy telefon od drugiego, prześcigają się w
    > kupowaniu coraz bardziej zaawansowanych i naszpikowanych wynalazkami
    > modeli, ale jak trzeba zapłacić bo się nie umiało skonfigurować ustawień
    > to jest płacz, że sami złodzieje z operatorów. To nie wiedziałeś jeden z
    > drugim Einsteinie, że w nowych modelach trzeba mieć nowy mózg? I częściej
    > używać głowy.

    No to przyznaję sie - jestem wsiowym głupkiem, który kupił full-wypas
    telefon (potrzebowałem sporego ekranu dla Automapy, bo już oczy nie te...).
    Podpowiedz mi, które aplikacje w telefonie z Windows Mobile automatycznie
    próbują łączyć się automatycznie z Internetem?
    Są to nie tylko aplikacje ściągające dane do aplikacji, ale takie, które
    sprawdzją aktualizacje samej aplikacji.
    Czy mam zacząć literalnie wymieniać te aplikacje?
    Tomek