  • Data: 2011-07-29 18:38:19
    Temat: Re: duuuży OT
    Od: philips <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko NAKAZAŁ, że tej firmie należy płacić kilka razy więcej za rozmowy
    > do niej skierowane niż innym, ZABRONIŁ pobierania od tej firmy wyższych
    > stawek i co najważniejsze NAKAZAŁ w ogóle 'peering' z tą firmą.

    O tym nie wiedziałem. Pewnie "musiał" tak zrobić, aby spróbować rozbić
    monopol pozostałych. Gdyby od razu wprowadził sensowne prawo, to nie
    musiałby tego robić. Po prostu walczył z problemem, który sam stworzył.
    > Jakich ograniczeń?

    A według Ciebie, jeżeli do "rządu" zwróci się jutro 10 nowych
    operatorów, to dostaną pozwolenie na wejście na rynek? Tort jest już
    podzielony.
    > Ale takie prawo jest.
    Skoro jest, to należy pilnować, aby go przestrzegano. Po złamaniu -
    surowo karać.
    > Tylko nikt się nie ogłasza (no może poza flisakami) "zawiązaliśmy
    > kartel", tylko właśnie ukrywa ten fakt. Poza tym skoro założył to złamał
    > prawo - i tyle? żadnych konsekwencji, bo "stało się"?

    Oczywiście, że nikt się nie ogłasza. Podobnie jak nikt nie trąbi na całe
    miasto, że kogoś zamordował, zgwałcił, czy "tylko" okradł. Jeżeli
    przestępcę się łapie, to się go SUROWO kara. Jak się słyszy w TV
    zdarzają się dość duże kary, bo jakaś firma "rżnęła" klientów. Tyle, że
    forsa z kary wpływa do budżetu państwa, a nie do klientów...

    > Tylko kolejne "przykazanie" to "chcącemu nie dzieje się krzywda". A stąd
    > już bardzo blisko do powstania w miejscu gdzie teraz mamy provident,
    > firmy która w przypadku niespłacenia pożyczki wymaga pracy na jej rzecz
    > przez 5..10..15lat. No ale wszystko było w umowie, więc skoro podpisałeś
    > to sam jesteś sobie winien.

    No widzisz, sam sobie odpowiedziałeś :-)