    From: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: durna polityka gts-u ?
    Date: Sun, 14 Oct 2007 10:37:36 -0400
    <fegs7l$pc3$1@news.supermedia.pl> <feh1se$f2l$1@news2.ipartners.pl>
    <feht5r$6pt$1@news2.task.gda.pl>
    <1...@l...localdomain>
    <1...@g...googlegroups.com>
    <fem6gr$5k6$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <fem8of$u3m$1@news2.ipartners.pl>
    <fen0le$1e9c$1@news2.ipartners.pl> <fen9il$1k4p$1@news2.ipartners.pl>
    <s...@g...agh.edu.pl>
    <fenc35$3lu$1@news2.task.gda.pl> <feneol$1nas$1@news2.ipartners.pl>
    <feoo19$k97$1@news.onet.pl> <feoqtj$roj$1@news.onet.pl>
    <s...@g...agh.edu.pl> <feose4$v21$1@news.onet.pl>
    <fers4k$b0h$1@polsl.pl> <4711eb84$0$30018$f69f905@mamut2.aster.pl>

    > To ciekawe co mówisz :) Widać, ze się tym zajmowałeś zawodowo :). Pokaż mi
    > operatora, który pozwoli sobie na to, że nie ma pozwolenia
    > częstotliwościowego, przychodzi UKE i odcina węzeł lub klienta. Radiolinie
    > w paśmie chronionym muszą być zgłoszone i opłacone w UKE dlatego w
    > kosztach projektów masz uwzględnione opłaty roczne i cena za megabit
    > oprócz sprzętu zawierają i te koszty. Otóż jeśli chodzi o wartość
    > zalegalizowanych radiolinii to jest to na poziomie 95% w ciągu 3 miesięcy
    > po instalacji - tyle trwają procedury w UKE no i nikt nie robi codziennie
> [...]

    wskazać Ci palcem konkretne punkty ?
    A skąd to można wywnioskować ? Bardzo proste, wystarczy często
    przekalkulować
    oferty gdy radio jest na 23 lub 18GHz i przeliczyć. Gdyby mieli legalizować
    radia
    to by do interesu dopłacali (przy małych przepływnościach).
    Tak niestety robią, może nie netia, ale różne trzyliterowe... i konkuruj z
    nimi potem jak chcesz swoje graty mieć legalne...

    Marcin