  • 51. Data: 2014-08-05 00:33:51
    Temat: Re: dula sim i lte czy to dobry pomysl
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA37FEA8AA45C9budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik P.B. p...@w...pl ...

    > Tak myslałem

    > I nie wypełnienie skutkuje odmową?

    Niektórzy ludzie są fajni, nie Budzik?? :-))
    Każą im tu narobić w tą kratkę w formularzu to narobią!
    Czemu? Bo tak kazali... :-))

  • 52. Data: 2014-08-05 07:23:24
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 4 Aug 2014 17:33:51 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Niektórzy ludzie są fajni, nie Budzik?? :-))
    > Każą im tu narobić w tą kratkę w formularzu to narobią!
    > Czemu? Bo tak kazali... :-))

    Ty oczywiście przy wypełnianiu każdego formularza w urzędzie, banku, biurze
    podróży żądasz podstawy prawnej do każdego pola które masz wypełnić?
    Dane przedsiębiorcy są co do zasady jawne - w publicznie dostępnym CEiDG
    jest mój adres i nazwisko, więc numer telefonu wiele już nie zmienia.
    Formalnie powinienem mieć jeszcze tabliczkę na drzwiach, ale szczęśliwie
    albo nikt tego nie egzekwuje, albo przy którejś radosnej nowelizacji prawa,
    zostało to anulowane.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 53. Data: 2014-08-05 10:57:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik P.B. p...@w...pl ...

    > Ty oczywiście przy wypełnianiu każdego formularza w urzędzie, banku,
    > biurze podróży żądasz podstawy prawnej do każdego pola które masz
    > wypełnić?

    Nie. Ale jak nie chce czegos podac to nie podaje.

    > Dane przedsiębiorcy są co do zasady jawne - w publicznie
    > dostępnym CEiDG jest mój adres i nazwisko, więc numer telefonu wiele
    > już nie zmienia.

    Ale to juz odwracanie kota ogonem.

    > Formalnie powinienem mieć jeszcze tabliczkę na
    > drzwiach, ale szczęśliwie albo nikt tego nie egzekwuje, albo przy
    > którejś radosnej nowelizacji prawa, zostało to anulowane.

    Nalezałoby zapytać: na ktorych drzwiach? :)

  • 54. Data: 2014-08-05 10:57:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Niektórzy ludzie są fajni, nie Budzik?? :-))
    > Każą im tu narobić w tą kratkę w formularzu to narobią!
    > Czemu? Bo tak kazali... :-))

    :)
    Troche tak to widzę.
    I nie podoba mi się - bo jak potem pojawi się taki ja, co to pyta, po co
    dlaczego i na koncu mówi NIE to maja mnie za kłótliwego wariata i ogólnie
    goscia bijącego piane.
    A po co? Przeciez pani w okienku robi to tylko dla mojego dobra...

  • 55. Data: 2014-08-05 11:03:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości

    >Ty oczywiście przy wypełnianiu każdego formularza w urzędzie, banku,
    >biurze
    >podróży żądasz podstawy prawnej do każdego pola które masz wypełnić?

    Bywa.

    >Dane przedsiębiorcy są co do zasady jawne - w publicznie dostępnym
    >CEiDG
    >jest mój adres i nazwisko, więc numer telefonu wiele już nie zmienia.

    Ale jak masz podac nr telefonu, skoro na firme to bedziesz mogl
    zawrzec umowe dopiero po rejestracji ? :-)

> [...]
    >szczęśliwie
    >albo nikt tego nie egzekwuje, albo przy którejś radosnej nowelizacji

    Masz takze miec nr domu na domu i raz na 10 lat sie zdarzylo ze
    policja wyegzekwowala :-)

    J.

  • 56. Data: 2014-08-05 13:28:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-31 11:31, NICE pisze:
    > Hej ho,
    >
    > wkurzylo mnie noszenie dwóch tel. Znalazlem sony xperia m2 Dual (
    > macalem jest ok ) ale brak w nim lte.
    > Co sadzicie o tamik rozwiazaniu:
    >

    > mam dwa prepaidy w play i wloze je do xperii
    >
    > dokupie abonament LTE w plusie w karte umieszcze w routerze mobilnym
    > huawei.
    >
    > Pytanie grzmi: Jak sie sprawdza router mobilny opalajac go w aucie do
    > nawigacji naviexpert?
    >

    > Nice

    No i jest to dobry pomysł z zakupem telefonu z systemem dwu kart SIM.
    Ale po co przepłacać za sprzęt z modemem do obsługi LTE? Po,co w ogóle
    komu LTE w telefonie, do płynnego oglądania filmów full hd?
    Druga sprawa, zamiast kupować router i jeszcze jedna dodatkową kartę
    prepaid, spokojnie możesz ustawić w telefonie jedną z tych kart Play do
    obsługi internetu, dużo tańszy transfer, a i spokojnie, za normalna cenę
    można rozmawiać i wysyłać wiadomości w sieci GSM.

  • 57. Data: 2014-08-05 13:37:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "P.B." <p...@w...pl>

    > Ty oczywiście przy wypełnianiu każdego formularza w urzędzie, banku,
    > biurze
    > podróży żądasz podstawy prawnej do każdego pola które masz wypełnić?

    Ale masz czy nie masz ? Bo o to chodzi, że jak nie chciałeś podać telefonu
    to miałeś po prostu nie podać.

    > Dane przedsiębiorcy są co do zasady jawne - w publicznie dostępnym CEiDG
    > jest mój adres i nazwisko, więc numer telefonu wiele już nie zmienia.

    Ale chciałeś podać czy nie chciałeś ?

  • 58. Data: 2014-08-05 14:16:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Masz takze miec nr domu na domu i raz na 10 lat sie zdarzylo ze policja
    > wyegzekwowala :-)

    A dlaczego nie mieć? Potem listonosz czy ankieter z OBOP
    nie może Twojego domu znaleźć...

  • 59. Data: 2014-08-05 14:21:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    > No i jest to dobry pomysł z zakupem telefonu z systemem dwu kart SIM. Ale
    > po co przepłacać za sprzęt z modemem do obsługi LTE? Po,co w ogóle komu
    > LTE w telefonie, do płynnego oglądania filmów full hd?

    Nie, nie do filmów... Przy LTE wszystko działa sprawniej, www się
    szybciej ładują, wyszukiwarka googli szybciej podpowiada słowa do
    szukania, navigacja szybciej podpowiada nazwy ulic, miast itp...
    Rónież szybciej działają serwisy online które prezentują różne
    menusy z obrazkami, listy katalogów itp...
    Jak masz stary biedafon z jakimś starym, niedołężnym Androidem
    co to nie miał aktualizacji od 3-4 lat to wtedy 3G czy LTE - nie ma
    to pewnie różnicy... Ale nowy system, szybki procesor a różnicę
    z LTE zauważysz wyraźną.
    Mówię z doświadczenia własnego: po używaniu iPhone4 (3G) ponad
    2 lata zrobiłem upgrade do iPhone5 (LTE) półtora roku temu...
    Używałem go miesiąc potem przypadkowo utopiłem w wiaderku
    słonej wody przygotowanej do czyszczenia morskiego akwarium.
    Musiałem wróćić do starego iPhone4 i powiem Ci, czułem różnicę
    większą niż po przesiadce z iPhone4 do iPhone5 - człowiek szybko
    bardzo przyzwyczaja się do szybkiego internetu i potem jest jak
    z przesiadką z mercedesa do toyoty ;-)

> [...]
    > obsługi internetu, dużo tańszy transfer, a i spokojnie, za normalna cenę
    > można rozmawiać i wysyłać wiadomości w sieci GSM.

    Może chce aby routera w domu używali domownicy jak jego nie ma
    w domu z telefonem? Dlatego chce osobną kartę? Nie wiem...

  • 60. Data: 2014-08-05 14:42:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" lrqi7i$uok$...@d...me

    > Nie, nie do filmów... Przy LTE wszystko działa sprawniej, www się

    Nie wszystko, ale to, co potrzebuje małych opóźnień.
    HSPA+ daje dostatecznie dużą szybkość, ale pingi -- kilka razy dłuższe niż LTE.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'