  • 21. Data: 2017-03-14 23:00:27
    Temat: Re: drukowanie z androida
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-14 o 01:36, JaNus pisze:

    > Nasza droga Animka jak zwykle wielce... konstruktywna!
    > jak myślisz, na co wątkotwórcy przyda się Twój wpis?

    Nie odpowiadalam raczej wątkotwórcy, tylko nawiązalam do czyjejś odpowiedzi.

    Mam aplikację HP Print i jeszcze jakąś związaną z drukowaniem z
    telefonu, ale wylączyłam.
    Po co mi aktywny proces drukowania jeśli nie drukuję za pomocą telefonu.
    Mam drukarkę HP z Wifi.
    Wygodniej mi wysłać plik czy zdjęcie na dysk przez Bluetooth i sobie
    wydrukować jeśli jest taka potrzeba.

    > Pewnie go... wyłączyła.
    >
    > Zaś co do problemów pytatjela, to czy naprawdę jedynym sposobem
    > archiwizacji tego-czy-tamtego *musi* być drukowanie na papierze? Szkoda
    > lasów, lepiej to przenoś na dysk komputera. Od razu też łatwiej tworzyć
    > kopie zapasowe, a jak trzeba, to i na papier skierować...

    Otóz to. Z tym się zgadzam.

    --
    animka

  • 22. Data: 2017-03-14 23:11:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > A masz jeszcze wylacznik?
    Wylączyłam w telefonie 2 aplikacje dot. drukowania HP

    Po co ma zeżerać aktywne procesy?

    --
    animka

  • 23. Data: 2017-03-15 00:17:32
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 14/03/2017 10:11 PM, Animka wrote:

    > Wylączyłam w telefonie 2 aplikacje dot. drukowania HP
    >
    > Po co ma zeżerać aktywne procesy?

    Jestes za tym zeby zzeraly nieaktywne?

  • 24. Data: 2017-03-15 21:50:41
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-03-12 o 17:31, ToMasz pisze:

    > Teraz wiem że napewno nie chcę nowych. kupie sobie najstarszego hpka z
    > jakiejś serii biznes, do którego jeszcze będzie można kupić tusze. i
    > zgaduje że tusze będą miały pół szklanki objętości, nie 3 kropelki

    To faktycznie żeś batalię stoczył :-)
    Generalnie drukarki są obecnie tanie, gorzej z materiałami
    eksploatacyjnymi. Zepsuć się może wszystko. Jednakże nie należy się
    obrażać na świat za takie doświadczenia. Należy używać urządzenia
    zgodnie z ich zasadami - wtedy minimalizujesz szanse powstania klęski.

    Przy drukarkach atramentowych trzeba drukować w miarę regularnie bo
    inaczej głowicę załatwisz. W drukarkach laserowych musisz bardzo uważać
    na zamienniki. Wsypiesz toner o niewłaściwych parametrach - podziała on
    jak papier ścierny na bębny, co bardzo często ma miejsce. Wtedy
    dostajesz blade wydruki, jakieś linie itp. Wymiana bębnów i innych
    czasem droższa jest od drukarki.

    Piszesz, że bardzo mało drukujesz więc korzystaj z oryginalnych
    tonerów/tuszów.

    Tyle tytułem eksploatacji.

    Odnośnie głównego wątku: ja mimo Twojego pecha kupiłbym na Twoim miejscu
    drukarkę z "cloudem". Problem byłby rozwiązany wszechstronnie.

    Któryś z kolegów w wątku wspomniał coś o drukowaniu przez WiFi. Nie
    wczytywałem się uważnie, ale to też dobra opcja. Ja widziałbym to tak,
    że podłączasz drukarkę do routera WiFi, o ile takowy posiadasz. Niektóre
    z nich mają opcję bycia Print Serverem. Na Androidzie są aplikacje,
    które drukują po WiFi. Może to zadziała u Ciebie?

    Jest tylko jedno zastrzeżenie do drukowania za pomocą aplikacji na
    Androidzie. Działa to dziwnie. Gdy w pod Windows zainstalujesz drukarkę,
    to drukujesz na niej z każdej aplikacji. Tymczasem na Androidzie nie.
    Jedne aplikacje będą dawały możliwość drukowania na danej poprzez
    "udostępnij" dla aplikacji drukującej a inne nie. Nie wiem dlaczego tak
    jest i nie wnikam. Android wydaje mi się mocno ułomny w tym zakresie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek