  • Data: 2010-01-31 16:32:30
    Temat: Re: drukarka wifi
    Od: "barum" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> napisał(a):
    > Wygodniej mi z bezprzewodową klawiaturą/myszką i przekładaniem dongla
    > na USB,

    Można i bez przepinania dongla ;) Sam używam czegoś takiego:

    http://www.welland.com.tw/html/usbip/204.html

    W ten sposób "ubezprzewodowiłem" i "usieciowiłem" drukarkę/skaner i bez kabli
    mam z laptopa dźwięk na kolumnach. Sprawdzałem, z zestawem bezprzewodowa
    klawiatura+mysz też działa.

    Niestety, oprogramowanie chyba jest tylko pod windows.

    barum