  • 11. Data: 2009-09-19 13:39:13
    Temat: Re: [drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1781846196.20090919153901@gazeta.pl...
    W liście datowanym 19 września 2009 (12:50:56) napisano:

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem fanatykiem laserów, ale chyba wciąż są tańsze w użyciu od
    > atramentu?
    ->>
    > Niekoniecznie. Zauważ, że cenę na jedno i drugie ustala ten sam podmiot.
    > HP
    > ma atramentówki z kosztem rzędu 5 gr za stronę mono. Na oryginalnym tuszu.
    > Taki sam model (pod inną nazwą) możesz kupić dwukrotnie taniej i płacić 15
    > gr za stronę.

    A gdyby Kolega był łaskaw podać jakieś konkrety?... Jakie to
    modele?...
    ->
    Na przykład kombajn F735.

  • 12. Data: 2009-09-19 17:55:25
    Od: "Terminator" <t...@c...pl>

    Dzisiaj kupiłem HP1100 w idealnym stanie z oryginalnym tonerem, całość za
    40zł :), wydruk perfekt idealny

  • 13. Data: 2009-09-20 09:52:48
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 19 września 2009 (19:55:25) napisano:

    > Dzisiaj kupiłem HP1100 w idealnym stanie z oryginalnym tonerem, całość za
    > 40zł :), wydruk perfekt idealny

    Napisałem pierwszego posta, bo moja stara HP1100 właśnie ostatecznie padła :).

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.

  • 14. Data: 2009-09-24 14:49:19
    Od: "Terminator" <t...@c...pl>

> [...]
    > 40zł :), wydruk perfekt idealny

    >Napisałem pierwszego posta, bo moja stara HP1100 właśnie ostatecznie padła

    Ja mam w pracy HP1100 i codziennie printuje właśnie około 30stron, czasami
    się zacina, czasami wciągnie papier ale ogólnie OK (przebieg >20tys)

    w domu mam HP 1300 którą kupiłem (używaną przebieg 22tys) za 200zł i ona
    jest o niebo lepsza od 1100 pod względem działania (wydruk taki sam)

    tą HP 1100 zakupiłem tylko dlatego że była w perfekt idealnym stanie (<4tys
    stron) i atrakcyjnej cenie