  • 1. Data: 2009-09-18 19:22:12
    Temat: [drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam.
    Stanąłem przed wyborem małej drukarki dla domowego biura. Co jest
    istotne:
    - gabaryty - raczej nie większe, niż HP1018
    - obciążenie - bardzo regularne, ok. 15-20ston dziennie

    Oczywiscie wskazane niskie koszty eksploatacji.

    Nie jestem fanatykiem laserów, ale chyba wciąż są tańsze w użyciu od
    atramentu? Co kupić, żeby potem przy pierwszej wymianie cardridga nie
    zapłącić tyle, co za całą drukarkę?

    Zaznaczam - w grę nie wchodzą jakieś ręczne kombinowania z
    napełnianiem pojemników, co najwyżej zakup zamiennika.

    --
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.
    Yakhub

  • 2. Data: 2009-09-18 23:59:46
    Temat: Re: [drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    Ja mam 1018 chyba już z dwa lata tu stoi.
    Nie ma chyba bardziej ekonomicznego wariantu.
    Toner w sklepie kosztuje ok. 70 zł, regeneracje zrobisz nawet za 50 zł,
    starcza na 2000 str wdg producenta, sam tego nie liczylem ale zaufaj mi -
    starcza na cholernie dlugo :) . To po prostu zabójca kosztów.

    Przy tym drukuje cholernie szybko. Dobry żeby wyleczyć się z atramentowych
    plujek, które są obecnie tylko jakimś pretekstem do zakupi cholernie drogich
    tonerow.

    pozdrawiam

    M.

  • 3. Data: 2009-09-19 03:26:01
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Maciek pisze:
> [...]
    > plujek, które są obecnie tylko jakimś pretekstem do zakupi cholernie drogich

    Ja z kolei zaczynając od hp 1020, zmieniłem go na samsunga ml-2010pr i..
    jest tańszy (za używkę 1020 z zużytym tonerem kupiłem nówkę z gwarancją
    samsunga), toner również zamiennik za 75PLN, drukuje po pierwsze
    bezproblemowo (1020 się przywieszał - 2 egzemplarze, na kilku
    komputerach, więc drukarka, a nie jakieś inne czynniki), po drugie
    szybciej.. może 8MB (vs 2MB) robi róznicę (często spore dokumenty
    drukowałem), nie wiem, ale na tym samym kabelku USB działa o wiele lepiej.

    Jedyny minus - głośniejsza.

    ps. siostra ma HP1018 i mam bezpośrednie porównanie, Samsung jest O
    WIELE szybszy

  • 4. Data: 2009-09-19 08:50:08
    Od: "Maciek" <p...@o...pl>

    > ps. siostra ma HP1018 i mam bezpośrednie porównanie, Samsung jest O WIELE
    > szybszy

    Wybrałem HP licząc na łatwiejszy dostęp do tonerów.
    A nie wiesz może jak spisują się jesli chodzi o koszty i regeneracje tonerów
    kolorowe laserowe drukarki samsunga? Są bardzo tanie.

  • 5. Data: 2009-09-19 08:52:16
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 01:59:46 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    > starcza na 2000 str wdg producenta, sam tego nie liczylem ale zaufaj mi -
    > starcza na cholernie dlugo :) . To po prostu zabójca kosztów.

    HP LJ 4050 - toner 10.000 stron, zamiennik z nowym bębnem, 110 zł netto.
    Samą drukarkę można kupić za 250 zł netto z roczną gwarancją sprzedawcy.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 6. Data: 2009-09-19 09:43:47
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Maciek napisał(a):

    > A nie wiesz może jak spisują się jesli chodzi o koszty i regeneracje tonerów
    > kolorowe laserowe drukarki samsunga? Są bardzo tanie.

    Z kolorowych drukarek to ciężko znaleźć coś co będzie tanie w eksploatacji.
    Drogie tonery, bębny, transmisje no i do tego wszystkiego chipy.

    Z drukarek kolorowych to polecam starsze minolty.

    --
    M.

  • 7. Data: 2009-09-19 09:45:53
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Shreek pisze:

    > Z kolorowych drukarek to ciężko znaleźć coś co będzie tanie w eksploatacji.
    > Drogie tonery, bębny, transmisje no i do tego wszystkiego chipy.
    >
    > Z drukarek kolorowych to polecam starsze minolty.

    Ja z OKI C5250 nie narzekam.

  • 8. Data: 2009-09-19 10:19:06
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > plujek, które są obecnie tylko jakimś pretekstem do zakupi cholernie drogich

    Cholernie cholerny post ;-)
    A tyle mamy innych czasowników...
    S.
    A żeby nie było całkiem OT, równie dobry będzie najtańszy Samsung ML-1640 -
    parametry identyczne jak HP.

  • 9. Data: 2009-09-19 10:50:56
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nie jestem fanatykiem laserów, ale chyba wciąż są tańsze w użyciu od
    atramentu?
    ->
    Niekoniecznie. Zauważ, że cenę na jedno i drugie ustala ten sam podmiot. HP
    ma atramentówki z kosztem rzędu 5 gr za stronę mono. Na oryginalnym tuszu.
    Taki sam model (pod inną nazwą) możesz kupić dwukrotnie taniej i płacić 15
    gr za stronę.

  • 10. Data: 2009-09-19 13:39:01
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 19 września 2009 (12:50:56) napisano:

    > Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem fanatykiem laserów, ale chyba wciąż są tańsze w użyciu od
    > atramentu?
    ->>
> [...]
    > Taki sam model (pod inną nazwą) możesz kupić dwukrotnie taniej i płacić 15

    A gdyby Kolega był łaskaw podać jakieś konkrety?... Jakie to
    modele?...

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.