  • 1. Data: 2009-09-18 17:49:19
    Temat: pasta termoprzewodząca
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy Ktoś z Was widział gdzieś na allego taką pastę termoprzewodzącą jaką
    smaruje radiatory firma AMD?

  • 2. Data: 2009-09-19 10:00:43
    Temat: Re: pasta termoprzewodząca
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On Sep 18, 6:49 pm, "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>
    wrote:
    > czy Ktoś z Was widział gdzieś na allego taką pastę termoprzewodzącą jaką
    > smaruje radiatory firma AMD?

    a po co ci ona? standardowo amd i intel daja najtansza paste. jesli
    juz kupujesz, to chyba cos lepszego sie bardziej oplaca?

    szymon

  • 3. Data: 2009-09-19 10:57:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-19 12:00:43 +0200, Szymon von Ulezalka
    <s...@g...com> said:

    > zącą jaką
    >
    > a po co ci ona? standardowo amd i intel daja najtansza paste. jesli
    > juz kupujesz, to chyba cos lepszego sie bardziej oplaca?

    Tak trochę flejmowato - skoro tania (a więc niby gorsza) wedle fabryki
    w zupełności wystarcza, to może bez sensu jest przepłacać za "lepszą"?
    Czy ktoś gdzieś zrobił jakiś rzetelny test różnych past? Bo mam
    niejasne przeczucie, że z pastami jest podobnie jak z audiofilskimi
    kablami - fizyka przeczy jakoby mogła być rónica, ale są tacy, którzy
    ją słyszą (pod warunkiem że nie jest to ślepy odsłuch ;-)

    de Fresz

  • 4. Data: 2009-09-19 11:24:59
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sat, 19 Sep 2009 12:57:07 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Czy ktoś gdzieś zrobił jakiś rzetelny test różnych past?

    Trochę testów było:
    http://pclab.pl/art24195.html
    http://chlodzenie.net/reviews/wielki-test-past-termo
    przewodzacych/

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2009-09-19 11:38:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > a po co ci ona? standardowo amd i intel daja najtansza paste. jesli
    > juz kupujesz, to chyba cos lepszego sie bardziej oplaca?

    Akurat te pasty z reguły były całkiem niezłe, co nie zmienia faktu że
    lepiej kupić na przykład Arctic Cooling NX-2 albo Zalman STG-1.

  • 6. Data: 2009-09-19 11:41:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > fizyka przeczy jakoby mogła być rónica, ale są tacy, którzy ją słyszą
    > (pod warunkiem że nie jest to ślepy odsłuch ;-)

    Testów jest pod dostatkiem, use google luke :)

  • 7. Data: 2009-09-19 12:17:56
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-19 13:24:59 +0200, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> said:

    > Trochę testów było:
    > http://pclab.pl/art24195.html
    > http://chlodzenie.net/reviews/wielki-test-past-termo
    przewodzacych/

    Tak jeszcze trochę sam poguglałem i bardzo mi się spodobały 2 testy:

    http://www.dansdata.com/goop.htm
    (różne super-duper pasty w zestawieniu z masą do smarowania kanapek i
    pastą do zębów ;-)
    oraz
    http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canuck
    s-reviews/4680-ocz-freeze-extreme-thermal-compound-r
    eview.html
    (ciekawa

    rozbieżność wyników przy 3 podejściach do testu dla tej samej pasty).
    Czyli w sumie bardzo się nie pomyliłem ;-)

    de Fresz

  • 8. Data: 2009-09-20 10:57:21
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba de Fresz napisała na pl.comp.pecet:

    > (różne super-duper pasty w zestawieniu z masą do smarowania kanapek i
    > pastą do zębów

    Kurde no, a ja do wszystkiego używam "silikonowej pasty
    termoprzewodzącej", kupionej 3 lata temu i jeszcze żyję :]

    Żeby nie było, najgłośniejszy u mnie jest dysk.
    Marcin Kocur

  • 9. Data: 2009-09-20 14:26:59
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    On Sep 19, 1:17 pm, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    >
    > rozbieżność wyników przy 3 podejściach do testu dla tej samej pasty).
    > Czyli w sumie bardzo się nie pomyliłem ;-)

    tak w ramach ciekawostki

    http://inventgeek.com/Projects/DiamondGrease/overvie
    w.aspx :)

  • 10. Data: 2009-09-21 19:25:30
    Od: tomekr <t...@n...pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > a po co ci ona? standardowo amd i intel daja najtansza paste.

    AMD daje do swoich procesorów naprawdę porządne chłodzenie. W wyższych
    modelach z heatpipami, gęste żeberka. I działa chicho.