  • Data: 2009-09-19 03:26:01
    Temat: Re: [drukarka] Jaka drukarka 500stron/m-c
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek pisze:
    > Ja mam 1018 chyba już z dwa lata tu stoi.
    > Nie ma chyba bardziej ekonomicznego wariantu.
    > Toner w sklepie kosztuje ok. 70 zł, regeneracje zrobisz nawet za 50 zł,
    > starcza na 2000 str wdg producenta, sam tego nie liczylem ale zaufaj mi -
    > starcza na cholernie dlugo :) . To po prostu zabójca kosztów.
    >
    > Przy tym drukuje cholernie szybko. Dobry żeby wyleczyć się z atramentowych
    > plujek, które są obecnie tylko jakimś pretekstem do zakupi cholernie drogich
    > tonerow.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > M.

    Ja z kolei zaczynając od hp 1020, zmieniłem go na samsunga ml-2010pr i..
    jest tańszy (za używkę 1020 z zużytym tonerem kupiłem nówkę z gwarancją
    samsunga), toner również zamiennik za 75PLN, drukuje po pierwsze
    bezproblemowo (1020 się przywieszał - 2 egzemplarze, na kilku
    komputerach, więc drukarka, a nie jakieś inne czynniki), po drugie
    szybciej.. może 8MB (vs 2MB) robi róznicę (często spore dokumenty
    drukowałem), nie wiem, ale na tym samym kabelku USB działa o wiele lepiej.

    Jedyny minus - głośniejsza.

    ps. siostra ma HP1018 i mam bezpośrednie porównanie, Samsung jest O
    WIELE szybszy