  • Data: 2014-05-11 03:32:04
    Temat: Re: drukarka 3d
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Itd... Ogólnie - wygląda to zniechęcająco i zniechęciło mnie.
    > Szczególnie po obejrzeniu relacji ze spotkania użytkowników
    > drukarek 3D, na których prezentowane były "wydruki" z takimi
    > problemami, o których napisałem: rozwarstwione, krzywe itp.

    dlatego napisałem wcześniej - ta zabawa wymaga sporo doświadczenia.
    Moja przygoda z drukiem 3D trwa pół roku, i teraz mamy wydruki 0.2mm bez
    problemu. Równe.

    Mam np. tutaj kopareczkę, która ruchome kółka, obracaną kabinę, ruchome
    ramię i czerpak - wszystko z jednego wydruku.
    Albo łożysko kulkowe - też wykonane w jednym druku.

    Wszystko niestety wymaga poznania tematu, a druk 3d na obecnym etapie
    nie jest "banalnie prosty", no niestety.
    Ale dla chcącego nic trudnego, jak to mówią.