    From: "nowyr" <d...@y...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: drukarka 3d
    Date: Fri, 9 May 2014 22:00:33 +0200

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:lkjbnd$eju$1@node1.news.atman.pl...

    > Mam tą;
    >
    > http://centrumdruku3d.pl/profabb-gate-le-nowa-drukar
    ka-3d-z-unique-design/

    > i na start jest imo całkiem OK. Problemem jednak chyba teraz będzie jej
    > kupienie, bo coś się porobiło z U-designem, nie widzę ostatnio ich
    > drukarek w sprzedaży.

    > Jakie części zamienne ? Coś będzie potrzeba, to sobie sam wydrukujesz :)
    > Reszta elementów do kupienia bez problemu.

    Hmm właśnie zabawiam się FreeCAD-em i nawet opanowałem już od płaskiego
    rysunku do trójwymiaru :-)
    Mnie chodzi o drukarkę dokładniejszą, precyzyjniejszą, gdzie wiem że jak
    wydrukuję coś 10mm to ma to coś 10mm. Potrzebne mi to jest do wstępnego
    pasowania różnych rzeczy zanim się zleci na CNC.