  • Data: 2011-11-23 17:34:59
    Temat: Re: drożejąca ropa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    On 23/11/2011 14:20, J.F wrote:

    >I tak jest na zachodzie, OPEC to głównie nacjonalizacja i koncerny
    >siedzące w kieszeni lokalnych tyranów. :-)

    Ale rozmowa zeszla na USA/Kanade.

    I ja sie tam nie dziwie ze firma ktora dostala koncesje na piaski ma w
    d* "interes kraju".
    Ja interesuje jej wlasny interes :-)

    I jesli daje sie na kosztownym wydobyciu zarobic, to wydobywa.

    A w podtekscie moga byc jeszcze inne pulapki, ze np ma koncesje na 30
    lat, albo ze sie kiedys zieloni zorientuja co jest grane.

    J.