  • Data: 2011-11-24 14:02:54
    Temat: Re: drożejąca ropa
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24/11/2011 11:28, Jakub Witkowski wrote:

    > albo słuchać radia, czy ulubionej muzyki...

    > plus czas dojścia na i z przystanku, plus czas oczekiwania na KM...

    Myślałem, że to wliczyłeś.

    > często na stojąco, smrodzie ciał, w upale albo zimnie... nie mówiąc o tym,
    > co akurat aura zgotuje w drodze na i z przystanku...
    >
    > Oczywiście świat się nie kończy na mojej KM, która zadała mi tę traumę ;)
    > Jak tylko się poprawi, to rozważę przesiadkę...

    Ja na szczęście takich traumatycznych przeżyć z KM nie miałem, chodziło
    wyłącznie o czas i wygodę (młoda do przedszkola spod bramy, zamiast
    łazić w deszczu z przystanku).

    Weź też pod uwagę parking, ja pracuję za miastem więc problemu nie ma,
    ale żona do niedawna biuro miała w samym centrum. Wjechać tam w
    godzinach szczytu to już sukces, płać do tego jeszcze za parking na 8
    godzin, już lepiej przejść się na spacer albo jechać autobusem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net