  • Data: 2009-04-12 19:48:48
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arni" <a...@N...SPAM> napisał w wiadomości
    news:grtel3$lb7$1@inews.gazeta.pl...
    > wymienione sa dwie osoby i to blizej kontekstu kradziezy i pijanstwa.
    > Mozna przy dozie uporu zrozumiec to na inne sposoby, ja zrozumialem tak
    > jak zrozumialem bo to była najblizsza skladni interpretacja
    Coz, nie to bylo moja intencja, zeby was nazywac zlodziejami i pijakami. Ale
    Ty zrownales _wszystkich_ jezdzacych na dwoch kolach. Co z kolei mnie obraza
    bo ja nie jestem ani pijakiem, ani zlodziejem. Mam zarejestrowany motong,
    mam prawko kat A i jestem motocyklista w moim tego slowa znaczeniu, Nie jak
    ten idiota, ktory wjechal w tych ludzi.

    > prosiłem o podanie definicji motocyklisty licząc ze ktos ma inną niz ja
    > znam. Za Słownikiem Jezyka Polskiego PWN:
    Sprobuj tego:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcyclist
    > "motocyklista m odm. jak ż IV, CMs. ~iście; lm M. ~iści, DB. ~tów
    > ten, kto jeździ, jedzie na motocyklu"
    >
    > koniec. Widzisz tu cos o uprawnieniach?
    Nie i co z tego? W dalszym ciagu jest to wrzucanie ludzi do jednego wora.
    Tobie to pasuje??
    To po co sie tutaj oburzacie na artykuly z faktu? Tam tez pisza o
    motocyklistach.

    > jest. Najwyzej nie jest tzw "prawdziwym" motocyklistą ale to juz filozofia
    Wlasnie do tego sie odnioslem, jesli chcesz nazywac to filozofia, prosze
    bardzo. Tylko dlaczego Ty masz bardziej racje ode mnie?

    > tu juz popłynąłes poza przedmiot sporu nie wiem po co. p.r.m jest zbiorem
    > fascynatow, entuzjastów, miłosnikow i "zwyklych" uzytkownikow motocykli.
    > Przez lata wypracowano opisy, reguły, zasady słuzące tym,ktorzy chcą do
    > motocyklizmu podejsc powaznie choc jak wiemy trafiają sie tu dresy dla
    > ktorych R1 na pierwsze moto jest potrzebne bo spadł im wspołczynnik wyrywu
    > lasek. Tego nie unikniemy ale zauwaz ze jakos zaden tu dłuzej nie
    > zagoscił. Nigdzie nie napisałem ze nie ma roznicy miedzy róznymi
    > uzytkownkami motocykli, to co piszesz jest daleko posunietą
> [...]
    Wlasnie, ciesze sie ze sie ze mna tutaj zgadzasz. Mnie rowniez o to chodzi.
    I Ty tez teraz mowisz o grupie, o ludziach, ktorzy pojmuja swoje hobby w
    podobny sposob. My tutaj jestesmy motocyklistami o podobnych pogladach.
    Chciales definicji i sam ja podales.

    > Od poczatku pisałem ze ten koles co wjechał w procesje musiałmiec cos nie
    > tak z głową, jakos tego nie zauwazyłes. A i tak wyszlo na moje, kolejne
    > komentarze w roznych miejscach w sieci potwierdzają ze to byl cpun i
    > kryminalista. Ale zgodnie z definicja motocyklistą był.
    Jak to nie? Tylko, ze mnie sie nie chcialo o tym napisac wprost. Odezwalem
    sie kiedy obaj wrzuciliscie dwokolowcow do jednego wora.

    > BTW: zauwaz co sie dzieje jak ktos napisze motor zamiast motocykl, od razu
    > jest bitwa na definicje ze motor to silnik itd.
    Wlasnie, dlaczego?

    > PEES: w przypadku pilota definicja jest precyzyjna:
    > 1. osoba odpowiednio wyszkolona, mająca uprawnienia do kierowania statkiem
    > powietrznym; lotnik
    A koszykarz??
    1. sport: osoba grająca w koszykówkę, trenująca koszykówkę, profesjonalnie
    uprawiająca koszykówkę; 2. osoba wykonująca kosze i inne wyroby koszykarskie
    Uwazasz, ze to to samo?

    > PEES2: kto kieruje samochodem?
    >
    > "kierowca m odm. jak ż II, DCMs. ~cy; lm M. ~cy, DB. ~ców
    > osoba zawodowo prowadząca pojazd mechaniczny, osoba mająca prawo jazdy
    > Kierowca taksówki, ciągnika, ciężarówki."
    >
    > Nie mozna powiedziec "kierowca motocykla"
    Dlaczego??
    http://pl.wiktionary.org/wiki/kierowca

    Mozesz powiedziec, ze to marne zrodlo tylko dlaczego?

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8