  • Data: 2009-04-12 22:22:34
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:op.usalre0mbkkx24@attitudeadjuste...
    > A czy wkurza cię nazywanie kretyna jadącego na drodze "Polakiem",
    > "człowiekiem"
    > lub "mężczyzną" na przykład?
    ??

    > Czy jak przeczytasz "46-letni pijany mężczyzna zabił swoją żonę młotkiem"
    > zaczniesz narzekać że "to przecież nie mężczyzna tylko zwierzę, ja jestem
    > mężczyzną a nic takiego bym nie zrobił"?
    No chyba wlasnie tak. Z tymze zamienilbym "mezczyzne" na "czlowieka"
    > "Motocyklista" IMO to etykietka tego samego rodzaju, bardzo szeroka i
    > pojemna,
    > i jest na drogach mnóstwo motocyklistów-idiotów czy motocyklistów
    > niebezpiecznych
    > kretynów. Tak samo jak jest mnóstwo puszkarzy idiotów i dużo puszkarzy
    > nie-idiotów,
    > dużo kobiet stanowiących za kierownicą zagrożenie dla otoczenia i mnóstwo
    > kobiet
    > prowadzących całkiem bezpiecznie, itd. itp.
    Oczywiscie ze tak dlatego wlasnie bezpiecznie jezdzacego motocykliste nalezy
    nazywac preclem ;P
    A tak powaznie.
    Wiem, ze to pojemne okreslenie, i niech sobie dziennikarze czy inni ludzie
    nie majacy pojecia nazywaja nas jak sobie chca.
    Ale od osob zwiazanych z tematem chyba mozna oczekiwac czegos wiecej?
    Np morderca jadacy na motocyklu i uciekajacy przed policja tez bedzie
    nazywany w ten sposob czy bedzie po prostu bandyta?

    BTW
    U mnie najbardziej pojemny worek jest oznaczony etykietka "matoly". I na
    przyklad sasiad z mieszkania obok nie nazywany jest sasiadem tylko matolem
    bo napierdala muzyka juz od 6 godzin a ja mam dwoje dzieci, ktore nie moga
    spac.

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8