  • Data: 2009-04-12 20:06:42
    Temat: Re: droga krzyzowa
    Od: Arni <a...@N...SPAM> szukaj wiadomości tego autora

    BartekGSXF pisze:
    > Coz, nie to bylo moja intencja, zeby was nazywac zlodziejami i pijakami.

    Ciesze sie, pomyłki sie trafiają

    > Ale
    > Ty zrownales _wszystkich_ jezdzacych na dwoch kolach. Co z kolei mnie obraza
    > bo ja nie jestem ani pijakiem, ani zlodziejem.

    w ktorym momencie bo nie moge znalezc nic takiego

    > Sprobuj tego:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Motorcyclist
    czesto sie posługuje wikipedią ale w tym przyapdku jest za mało
    wiarygodna, w dodatku chodzi o specyficzny polski wyraz i jednak PWN
    jest bardziej kompetentne.

    > Nie i co z tego? W dalszym ciagu jest to wrzucanie ludzi do jednego wora.

    nie mamy na to wpływu. Mamy wpływ na ogolny wizerunek ale nie na
    klasyfikacje.

    > Tobie to pasuje??
    > To po co sie tutaj oburzacie na artykuly z faktu? Tam tez pisza o
    > motocyklistach.

    no bo piszą a ludzie zapamietuja zawsze to co budzi sensacje. Jesli
    napisze sie o porzadnym polityku (nie wnikam czy to mozliwe :)) nikt
    tego nie zapamieta. Jak sie wyciagnie jakies brudy to bedzie sensacja na
    długie lata. Nie da sie wytlumaczyc ze ten zły to nie polityk tylko
    zwykły złodziej.
    Motocyklista to motocyklista, niezaleznie czy dobry czy zly.

    > Wlasnie do tego sie odnioslem, jesli chcesz nazywac to filozofia, prosze
    > bardzo. Tylko dlaczego Ty masz bardziej racje ode mnie?

    "prawdziwy motocyklista" to pojecie nieprecyzyjne i nieunormowane.
    Dlatego w artykule o wypadku nie znajdziesz dla niego zastosowania.
    Nawet PoRD nie definiuje motocyklisty.

    > Wlasnie, ciesze sie ze sie ze mna tutaj zgadzasz. Mnie rowniez o to chodzi.
    > I Ty tez teraz mowisz o grupie, o ludziach, ktorzy pojmuja swoje hobby w
    > podobny sposob. My tutaj jestesmy motocyklistami o podobnych pogladach.
    > Chciales definicji i sam ja podales.

    ale to nie jest defincja jaka sie moze posługiwac prasa podajaca fakty a
    nie felietony

    > Jak to nie? Tylko, ze mnie sie nie chcialo o tym napisac wprost. Odezwalem
    > sie kiedy obaj wrzuciliscie dwokolowcow do jednego wora.

    w ktorym momencie?

    > Wlasnie, dlaczego?

    bo przywiazuje sie duzą wage do poprawnego nazewnictwa?

    > A koszykarz??
    > 1. sport: osoba grająca w koszykówkę, trenująca koszykówkę, profesjonalnie
    > uprawiająca koszykówkę; 2. osoba wykonująca kosze i inne wyroby koszykarskie
    > Uwazasz, ze to to samo?

    pilot ma 5 znaczen ale zacytowałem tylko dotyczace samolotu. Nie
    rozumiem porównania tych definicji.

    > Dlaczego??
    > http://pl.wiktionary.org/wiki/kierowca
    >
    > Mozesz powiedziec, ze to marne zrodlo tylko dlaczego?

    nie jest marne bo wielu mądrych ludzi to tworzy ale niestety jak juz
    podalem wczesniej w przedmiotowym sporze mało wiarygodne.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"