eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydroga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytańRe: droga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań
  • Data: 2011-07-19 08:45:33
    Temat: Re: droga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie wiem jakie inne są ceny, ale na granicy polsko-czeskiej 95 pln łącznie
    > austriacka i czeska na tydzień. Moze przepłaciłem, ale to chyba nie
    > różnica
    > 100%.

    A ile dałeś?
    Generalnie możesz jeszcze zakupić w PZMot, ale też drogo.

    > Kurs jest normalny, jedynie zaokrąglają do pełnego euro w górę.

    Niekoniecznie, mnie już oszukali kilka razy, różnica była rzędu kilku Eur.
    I to na krótkim odcinku.

    > Nie wiem jak w tym roku bo się nie zatrzymywałem ale jak się trafi akurat
    > tankowanie to można bo rzeczywiscie taniej. Bośnia to ogólnie lekko tańszy
    > kraj niż Chorwacja,

    Lekko?
    Bardzo mocno, knajpy minimum dwa razy, sklepy niewiele mniej.

    >choć w Chorwacji też nie jest specjalnie drogo (jakieś 25-
    > 30% drożej niż u nas)

    Chyba dawno w Chorwacji nie byłeś.
    Napoje droższe ze dwa razy, mięsko jeszcze bardziej.