eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydroga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań › Re: droga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań
  • Data: 2011-07-19 20:28:45
    Temat: Re: droga Polska - Czechy-Austria-Słowenia-Chorwacja - kilka pytań
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

    > Przecież na wyświetlaczu widzisz cenę w kunach i poniżej w Euro

    Tylko że kurs kun do Euro nijak się nie zgadza z kantorowym.

    > Akurat w zeszłym roku jadąc do Czarnogóry spałem w Neum w hotelu i
    > niespecjalnie ceny były jakoś niższe niż w Chorwacji,

    Hoteli tam mało, więc drogie są.
    Ale żywność - tak jak pisałem.

    > w knajpie też obiad
    > powrównywalny, na pewno nie było to dwa razy taniej.

    Może źle wybierałeś.
    Ja jadłem kalmary z rusztu za coś koło 2-3 Eur.
    Porcja ciężka do przejedzenia.

    > Ceny z tego roku. Apartament 50 euro za dobę, duży, czysty, 2 pokoje,
    > klimatyzacja, parking, duży taras, 100 m do plaży, obiad to 35-40 euro za
    > 3
    > osoby z napojami,

    No właśnie.
    A u nas połowa tej kwoty bez większego problemu, w Bośni jeszcze taniej.

    > Niepamiętam dokładnie detalicznych cen ale mam parę w pamięci :
    > Coca-cola 2 litry 12 kun,

    Ano.
    Prawie 9 zł.
    U nas max. 4.
    W MNE i BIH jeszcze taniej.

    > piwo ichniejsze 8-10 kun,
    > butelka wody niegazowanej coś koło 3-4 kun
    > kilogram szynki dobrej jakości 60-70 kun

    Czyli tak jak pisałem - ze dwa razy drożej.