  • 1. Data: 2011-01-09 06:40:49
    Temat: dosypywanie tonera
    Od: jorgel <j...@o...pl>

    Mam drukarke brother dcp-7040 w ktorej skonczyla sie oryginalna
    kaseta z tonerem, wiec kupilem kasete firmy printe ktora niestety
    nie chciala dzialac (wielokrotnie powtarzany blad braku mozliwosci
    rozpoznania kasety). Domowa robota w klebach niezbyt zdrowego pylu
    przesypalem zawartosc kasety printe do kasety brothera i wyszlo
    na to, ze kaseta brothera znowu zaczela dzialac. Nasuwa mi sie
    pare pytan ...

    Moze daloby sie kupowac gdzies sam toner i dosypywac we wlasnym zakresie
    zamiast kupowac zamienniki ...
    Jesli tak to jaka firma produkuje najlepszy toner w sensie jakosci
    do ceny ...
    Ile razy mozna powtorzyc taki zabieg zanim kaseta ulegnie zuzyciu ?

    A poza tym czym dozowac toner przy przesypywaniu ... czy sa jakies
    zestawy do tego modelu drukarki lub zestawy uniwersalne, ktore
    pozwolilyby dosypac mniej wiecej tyle toneru ile trzeba ?

  • 2. Data: 2011-01-09 14:16:52
    Temat: Re: dosypywanie tonera
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-09 07:40, jorgel pisze:

    > Moze daloby sie kupowac gdzies sam toner i dosypywac we wlasnym zakresie
    > zamiast kupowac zamienniki ...

    Nie chce się szukać? :-)
    http://allegro.pl/proszek-do-brother-95g-tn2005-tn33
    0-360-2120-i1400991272.html