  • Data: 2004-01-19 23:42:55
    Temat: Re: doswiadczenia z chello?
    Od: "ArteQ" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cóż, może partiami jest to przełączane. A może niektórzy po prostu
    > mają to proxy włączone (np. z DHCP dostają).

    Transparent proxy z DHCP?

    > W pewnym sensie to racja.

    Zalozenia oczywiscie sluszne (chociaz ja bym wolal miec mozliwosc wyboru i
    sam decydowac czy z proxy chce korzystac czy nie), tylko ze skoro tak czesto
    powoduje to problemy to dlaczego na sile chca to przepchnac? Krew czlowieka
    zalewa kiedy z FTP/p2p sciaga sie z max predkoscia, ping do serwera
    (powiedzmy www) < 50ms a strone zeby otworzyc to trzeba ze 3 razy
    odswierzyc... Po czym po n-tym reloadzie magicznie otwiera sie cala w ulamku
    sekundy :-)

    > Przyznam, że ich rozumiem. Tylko szkoda, że żadną miarą nie dało się
    > go wyłączyć, a także nie zareagowali na buga, którego im zgłosiłem. :)

    A ja nie bardzo... Tzn rozumiem, ze tak im latwiej. I pewnie nie mialbym nic
    przeciwko gdyby mi to zycia nie utrudnialo (czasami, bo nie twierdze ze tak
    jest zawsze).

    ArteQ